Subskrypcje IDG: pomoc
Jak zapisać się na listę mailingową?
Jak zmienić adres poczty elektronicznej, pod który mają być przesyłane listy mailingowe?
Jak zrezygnować z subskrypcji?
Jak zablokować konto?
Jak odblokować konto?
W jaki sposób zmienić format newslettera z txt na HTML lub odwrotnie?
Dlaczego w newsletterach HTML brakuje linków lub są niepoprawnie sformatowane?
Dlaczego otrzymuję nieczytelne newslettery lub w newsletterach widoczne jest kodowanie HTML?
Dlaczego nagle przestałem otrzymywać subskrybowane newslettery?
Dlaczego otrzymuję newslettery mimo iż nie rozpocząłem ich subskrypcji?
Dlaczego otrzymuję wiele newsletterów lub zduplikowane kopie newsletterów?
Gdzie mogę zobaczyć które newslettery subskrybuję?
W razie problemów
Korzystanie z list mailingowych dostarczanych przez IDG Poland S.A. jest bardzo łatwe:
Aby rozpocząć subskrypcje list mailingowych wystarczy:
W celu weryfikacji adresu e-mail osoby zainteresowanej otrzymywaniem list mailingowych, pod wskazany adres zostanie wysłany specjalny list. W liście tym umieszczony jest link, którego kliknięcie uaktywnia subskrypcje list mailingowych.
Aby zmienić adres poczty elektronicznej, pod który wysyłane mają być listy mailingowe należy:
W celu weryfikacji adresu e-mail osoby zainteresowanej otrzymywaniem danych list mailingowych pod oba wskazane adresy (ten z którego używania rezygnujemy oraz ten, pod który mają trafiać listy mailingowe) zostaną wysłane specjalne listy. W listach umieszczony jest link, którego kliknięcie potwierdza zmianę adresu.
Aby zrezygnować z subskrypcji wystarczy:
W celu weryfikacji adresu e-mail osoby chcącej zrezygnować z subskrypcji list mailingowych pod wskazany adres zostanie wysłany specjalny list. W liście umieszczony jest link, którego kliknięcie potwierdza rezygnację z subskrypcji.
Aby zablokować wysyłkę list mailingowych (np. podczas wakacji) pod dany adres e-mail wystarczy:
W celu weryfikacji adresu e-mail osoby zainteresowanej zablokowaniem wysyłki list mailingowych pod wskazany adres zostanie wysłany specjalny list. W liście umieszczony jest link, którego kliknięcie potwierdza blokowanie wysyłki.
Aby odblokować wysyłkę list mailingowych (np. po wakacjach) pod dany adres e-mail wystarczy:
W celu weryfikacji adresu e-mail osoby zainteresowanej odblokowaniem wysyłki list mailingowych pod wskazany adres zostanie wysłany specjalny list. W liście umieszczony jest link, którego kliknięcie potwierdza odblokowanie wysyłki.
Aby zmienić format w którym chcemy otrzymywać newsletter prosimy kliknąć tutaj. Następnie wystarczy:
Użytkownicy niektórych "webowych" klientów darmowej poczty elektronicznej dostarczonych przez portale lub klientów poczty elektronicznej obsługujących pocztę w formacie HTML mogą napotkać problemy z poprawnym wyświetlaniem naszych newsletterów HTML. Problemy te dotyczą brakujących linków lub niepoprawnego formatowania np. widoczny kod HTML zamiast treści. Pracujemy nad rozwiązaniem tych problemów i przepraszamy za wszelkie utrudnienia. Sugerujemy zmianę subskrypcji newsletterów z HTML na txt do czasu rozwiązania problemu. Aby zmienić format newslettera prosimy kliknąć tutaj.
Użytkownicy niektórych "webowych" klientów darmowej poczty elektronicznej dostarczonych przez portale lub klientów poczty elektronicznej obsługujących pocztę w formacie HTML mogą napotkać problemy z poprawnym wyświetlaniem naszych newsletterów HTML. Sugerujemy zmianę subskrypcji newsletterów z HTML na txt do czasu rozwiązania problemu. Aby zmienić format newslettera prosimy kliknąć tutaj.
Możliwe że skrzynka poczty elektronicznej jest pełna a wysyłane przez nas newslettery po prostu wracają do nadawcy. Wówczas nasz system blokuje konto odbiorcy newslettera. Aby odblokować konto należy:
W przypadku systemów poczty elektronicznej w przedsiębiorstwach oraz bezpłatnych kont pocztowych mogą następować pewne zakłócenia w otrzymywaniu subskrybowanych newsletterów. Najczęściej jest to spowodowane interpretowaniem przez system dostawcy kont pocztowych jednorazowej wysyłki wielu wiadomości z tej samej domeny jako spam oraz blokowaniem ich dostarczania. W przypadku wystąpienia długotrwałej przerwy w otrzymywaniu subskrybowanych wiadomości zalecamy użytkownikom kontakt z administratorami systemu kont pocztowych w celu wyjaśnienia tego problemu.
Nasz system nie pozwala jednemu użytkownikowi zapisać innej osoby na subskrypcję newsletterów. Po wprowadzeniu w naszym systemie adresu e-mail osoby zainteresowanej rozpoczęciem subskrypcji newsletterów, pod wskazany adres zostanie wysłany specjalny list. W liście tym umieszczony jest link, którego kliknięcie uaktywnia subskrypcje newsletterów. Taka weryfikacja powinna gwarantować iż osoba subskrybująca newsletter rzeczywiście chce go otrzymywać.
Wszelkie zmiany w subskrypcjach tj. dodawanie nowych newsletterów czy usuwanie ich też wymagają potwierdzenia poprzez kliknięcie w link umieszczony w specjalnym e-mailu.
Wyjątkiem od tej reguły mogą być następujące sytuacje:
Jeśli samodzielnie zapisałeś się na wiele różnych newsletterów dystrybuowanych przez IDG możesz otrzymywać po jednej kopii różnych newsletterów dostarczanych przez nasze wydawnictwo. Jednak jeśli otrzymujesz duplikaty tych samych newsletterów prosimy o kontakt z administratorem newsletterów IDG.pl w celu odnalezienia przyczyny błedu.
Aby zobaczyć subskrypcje swoich newsletterów prosimy kliknąć tutaj. Następnie wystarczy:
Dariusz Fabiszewski, przez lata szef IBM i Cisco w Polsce, będzie doradcą zarządu w firmie...
Asseco Polska kupuje firmę ComCERT, firmę wyspecjalizowaną w usługach związanych z...
Odchodząca prezes UODO nałożyła bańkę kary na brokera danych, które trałował je z...
Biblioteka IT
Firmy o nieskomplikowanej strukturze organizacyjnej z reguły nie mają komórki odpowiedzialnej za audyt wewnętrzny. W związku z tym kiedy pojawia...
Galach Consulting Audyt bezpieczeństwa IT w firmie średniej wielkości
Jakie wnioski można wyciągnąć z pierwszego roku pandemii? Warto zastanowić się, co możemy zrobić, żeby minimalizować zagrożenia i...
Computerworld Sukces w erze pracy hybrydowej
„Dzięki nawet 4-krotnie większej pamięci podręcznej w procesorze AMD EPYC serii 7002 w porównaniu z poprzednią generacją, HPE ProLiant DL385...
HPE - ZONA Serwer HPE ProLiant DL385Gen10 Plus
Wbudowany w HPE ProLiant, HPE iLO 5 to jedyny w swoim rodzaju układ dostarczany przez HPE, który monitoruje stan serwera, zapewniając środki do...
HPE - ZONA Serwer HPE ProLiant DL325Gen10 Plus
ADT Cloud Appliance to idealne rozwiązanie dla przedsiębiorstw, które chcą usprawnić swoje działania w zakresie ochrony danych i...
ADT Group ADT Cloud Appliance
SUSE i Lenovo wspólnie dostarczają solidny, zoptymalizowany fundament technologiczny dla aplikacji SAP SUSE i Lenovo nawiązały współpracę...
Lenovo Modernizacja środowiska IT z SUSE i Lenovo
Przedsiębiorstwa w coraz większym stopniu korzystają z zaawansowanych rozwiązań technologicznych wspierających zarzadzanie wszystkimi etapami i...
Intersys Kolejny poziom w przetwarzaniu danych o klientach
WYZWANIE Obieg dokumentów EDI pomiędzy Fordem a Woco odbywał się na portalu udostępnionym przez Forda. Ze względu na wprowadzenie globalnych...
DiCentral Case Study: Woco Tech wykorzystał usługi zarządzane DiCentral, aby zapewnić zgodność z wytycznymi MMOG/LE
PROFIL FIRMY Firma opisywana w niniejszym raporcie to firma z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, dostawca artykułów gospodarstwa domowego, firma...
DiCentral Case Study: Dostawca artykułów gospodarstwa domowego upraszcza procesy łańcucha dostaw dzięki DiIntegrator
Jesteś dyrektorem zarządzającym w rozwijającej się firmie. Wymagane wewnętrzne aplikacje biznesowe szybko się rozwijają, a Ty musisz zachować...
DiCentral Metodologie integracji ERP/EDI - Rozwiązania wewnętrzne kontra rozwiązania hostowane