Co nowego w E-commerce Standard?
Agenda E-commerce Standard już dostępna! W programie, między innymi:
- Premierowe omówienie wyników ogólnopolskiego badania ponad 100 sklepów internetowych.
- W jaki sposób Carrefour Polska wykorzystuje Collaborative Economy i angażuje swoich klientów w promowanie marki.
- Jak Westwing, dodając dziennie 3000 produktów na swoje strony, optymalizuje działania.
- Jak Orange Polska prowadzi klienta pomiędzy kanałami online i offline oraz jak wykorzystuje analitykę do zwiększenia satysfakcji.
- Czy samochody można sprzedawać przez Internet? Doświadczenia Mitshubishi Polska.
- Jak Kazar buduje synergię między kanałami sprzedaży - na poziomie technologii i na poziomie zespołów.
- Interaktywne, 3-godzinne warsztaty, podczas których uczestnicy będą mogli zgłębić wiedzę w wybranym temacie: Google Analytics, Usability, Data Driven Marketing, YouTube w e-commerce.
Dodatkowo, konferencja otrzymała akredytację DIMAQ - pierwszego w Polsce systemu certyfikacji i standaryzacji kompetencji digital marketingowych, opracowanego i prowadzonego przez IAB Polska. Każdy specjalista pracujący w obszarze digital marketingu może oficjalnie potwierdzić swoje kompetencje zdobywając certyfikat DIMAQ, który ważny jest przez 2 lata. Aby przedłużyć jego ważność certyfikatu, należy w przeciągu tego okresu zebrać 100 punktów recertyfikacyjnych.
Za udział w konferencji E-commerce Standard uczestnicy otrzymają 20 punktów recertyfikacyjnych DIMAQ.
Więcej informacji oraz szczegółowa agenda konferencji: ECOMMERCESTANDARD.PL
W razie pytań prosimy o kontakt:
Patycja Gielecińska tel: 662 287 833 e-mail: [email protected] |