Autor: Marcin Renduda

Marketing zintegrowany w przyszłości: nie zmieni się nic, czyli zmieni się wszystko

Reklama i marketing

Marketing zintegrowany w przyszłości: nie zmieni się nic, czyli zmieni się wszystko

Poniżej zamieszczamy fragment wywiadu, którego udzielił Marcin Renduda w ramach konferencji poświęconej przyszłości marketingu zintegrowanego.

Zawód marketera, a przyszłość

Marketing

Zawód marketera, a przyszłość

Jeśli ktoś zdecydował się na zawód marketera kilkanaście lat temu, wie jak bardzo się on zmienił. Jeśli ktoś zdecydował się na niego kilka lat temu, wie, że wszystko czego nauczył się w...

Jak zarządzać marketingiem w trudnych czasach?

Marketing

Jak zarządzać marketingiem w trudnych czasach?

Zgodnie z opublikowanym raportem TOP 200 za 2016 rok, polski rynek ICT pierwszy raz od wielu lat był mniejszy niż roku poprzedzającym. I to całkiem sporo, ponieważ spadek przychodów wyniósł...

5 cech dobrego marketingowca B2B

Marketing

5 cech dobrego marketingowca B2B

Praca w marketingu jest niesłychanie wymagająca. Prawdopodobnie żaden zawód nie wymaga tak dużo kreatywności i otwartości z jednej strony i systematyki oraz rzetelnej analizy z drugiej....

Content marketing dla rozwiązań IT skierowanych do przedsiębiorstw

Reklama i marketing

Content marketing dla rozwiązań IT skierowanych do przedsiębiorstw

Dziś o content marketingu mówi każdy. Od roku, może dwóch w dowolnej pozycji na temat marketingu B2B znajdziemy wiele miejsca poświęconego właśnie tej tematyce. Działy marketingu i promocji...

Leady głównym miernikiem sukcesu kampanii B2B

CMO

Leady głównym miernikiem sukcesu kampanii B2B

Jak tworzy się kampanie leadowe i jak wygląda współpraca działów marketingu z działem sprzedaży? O aktywnościach marketingowych w HP Polska opowiada Anna Rawska-Kupczyńska, Enterprise Group...

Co jest na TOP-ie w marketingu IT?

Reklama i marketing

Co jest na TOP-ie w marketingu IT?

Zgodnie z wynikami badania przeprowadzonego przez IDG Research, obecnie najgorętszymi narzędziami w marketingu związanym z technologiami są: reklama natywna, media społecznościowe oraz...

Poznaj 5 kroków do sukcesu eSeminarium

Marketing

Poznaj 5 kroków do sukcesu eSeminarium

Bądź profesjonalistą. Zapoznaj się z pięcioma najważniejszymi krokami prowadzenia skutecznego eSeminarium. Zadbaj o to, aby Twój potencjalny klient widział w Tobie partnera biznesowego.

Marketing B2B - USA vs. Polska

Reklama i marketing

Marketing B2B - USA vs. Polska

W Polsce bardzo lubimy śmiać się z Amerykanów. Zazwyczaj zarzucamy im otyłość i głupotę. No, bo przecież jak oni mogą nie wiedzieć gdzie jest Polska?! Słyszę to bardzo często. W...

Nie ma takiego LEAD-a, którego nie da się popsuć

Marketing

Nie ma takiego LEAD-a, którego nie da się popsuć

Andrzej Wajda podobno kiedyś powiedział, że z kiepskiego scenariusza nie da się zrobić dobrego filmu, ale z dobrego scenariusza da się zrobić kiepski. Za każdym razem mam takie samo...

Reklama i marketing

Strefa Wiedzy Lead Factory: Trendy marketingu B2B na 2015

Zbliża się koniec roku. Warto dokonać rachunku sumienia i zadać sobie kilka pytań. Nie tylko tak osobiście, ale również biznesowo. Co nas czeka w marketingu B2B w 2015 roku, czy technologie...

Trendy marketingu B2B na 2015

Reklama i marketing

Trendy marketingu B2B na 2015

Zbliża się koniec roku. Warto dokonać rachunku sumienia i zadać sobie kilka pytań. Nie tylko tak osobiście, ale również biznesowo. Co udało się zrobić? Gdzie zainwestowaliśmy z sukcesem?...

Marketing

Strefa Wiedzy Lead Factory: Moda na Lead Generation

Popularność w kręgach marketingowców zajmujących się rynkiem B2B zdobywa hasło Demand Generation. Czy ten nowy pomysł na wsparcie procesu sprzedaży jest trwałym trendem i czy zastąpi...

Moda na Lead Generation

Reklama i marketing

Moda na Lead Generation

Na co dzień spotykam się z reprezentantami działów marketingu różnych firm. Są to głównie specjaliści i managerowie odpowiedzialni na działania na rynku B2B. Gdy pytam ich o cele stawiane...

Kim jest Klient - człowiek czy firma?

Reklama i marketing

Kim jest Klient - człowiek czy firma?

„Dlaczego tak długo nie zamykasz sprzedaży u tego Klienta?”. To pytanie, które szef działu handlowego dosyć często zadaje swoim handlowcom. Spędza ono sen z powiek handlowców, ponieważ...

Biblioteka IT