Autor: Marcin Renduda

Zarządzanie wskaźnikowe w sprzedaży B2B

Reklama i marketing

Zarządzanie wskaźnikowe w sprzedaży B2B

Lata dziewięćdziesiąte i początek dwutysięcznych to czas kiedy wiele osób wierzyło, że sprzedaż to magia, a marketing jest tylko kosztem.

IDG Marketing Hub. Lekcja #6. Jak skutecznie wykorzystać reklamę natywną?

Reklama i marketing

IDG Marketing Hub. Lekcja #6. Jak skutecznie wykorzystać reklamę natywną?

Zapraszamy na cykl krótkich i bezpłatnych szkoleń przeznaczonych dla związanych z marketingiem B2B. W szóstej części kursu zajmiemy się wykorzystaniem reklamy natywnej w prowadzeniu...

IDG Marketing Hub. Lekcja #5. Jak zarządzać firmowymi profilami w social media?

Social Media

IDG Marketing Hub. Lekcja #5. Jak zarządzać firmowymi profilami w social media?

Zapraszamy na cykl krótkich i bezpłatnych szkoleń przeznaczonych dla związanych z marketingiem B2B. W piątej części kursu zajmiemy się firmowymi profilami w sieciach społecznościowych i tym...

IDG Marketing Hub. Lekcja #4. Wolisz często czy rzadko, czyli ile żyje treść w content marketing'u?

Reklama i marketing

IDG Marketing Hub. Lekcja #4. Wolisz często czy rzadko, czyli ile żyje treść w content marketing'u?

Zapraszamy na cykl krótkich i bezpłatnych szkoleń przeznaczonych dla związanych z marketingiem B2B. W czwartej części kursu zajmiemy się długością życia treści w content marketingu.

IDG Marketing Hub. Lekcja #3. Jak wykorzystywać treści wideo w B2B?

Reklama i marketing

IDG Marketing Hub. Lekcja #3. Jak wykorzystywać treści wideo w B2B?

Zapraszamy na cykl krótkich i bezpłatnych szkoleń przeznaczonych dla związanych z marketingiem B2B. W trzeciej części kursu zajmiemy się wykorzystaniem treści wideo w marketingu B2B.

5 sposobów na efektywną edukację Klientów

Reklama i marketing

5 sposobów na efektywną edukację Klientów

Edukacja Klientów jest znakomitym narzędziem pozyskiwania Klientów. Co do tego już nikogo nie trzeba przekonywać. Pozwala ona na dotarcie zarówno do Klientów na końcowym etapie procesu...

IDG Marketing Hub. Lekcja #2. Leads on demand. Co zrobić gdy leady potrzebne są na wczoraj?

Reklama i marketing

IDG Marketing Hub. Lekcja #2. Leads on demand. Co zrobić gdy leady potrzebne są na wczoraj?

Zapraszamy na cykl krótkich i bezpłatnych szkoleń przeznaczonych dla związanych z marketingiem B2B. W tej części kursu opowiemy narzędziach do błyskawicznego pozyskiwania leadów.

IDG Marketing Hub. Lekcja #1. Content marketing dla początkujących

Reklama i marketing

IDG Marketing Hub. Lekcja #1. Content marketing dla początkujących

Zapraszamy na cykl krótkich i bezpłatnych szkoleń przeznaczonych dla osób rozpoczynających swoją przygodę z Content Marketingiem (Marketingiem treści).

Marketing zintegrowany w przyszłości: nie zmieni się nic, czyli zmieni się wszystko

Reklama i marketing

Marketing zintegrowany w przyszłości: nie zmieni się nic, czyli zmieni się wszystko

Poniżej zamieszczamy fragment wywiadu, którego udzielił Marcin Renduda w ramach konferencji poświęconej przyszłości marketingu zintegrowanego.

Zawód marketera, a przyszłość

Reklama i marketing

Zawód marketera, a przyszłość

Jeśli ktoś zdecydował się na zawód marketera kilkanaście lat temu, wie jak bardzo się on zmienił. Jeśli ktoś zdecydował się na niego kilka lat temu, wie, że wszystko czego nauczył się w...

Jak zarządzać marketingiem w trudnych czasach?

Reklama i marketing

Jak zarządzać marketingiem w trudnych czasach?

Zgodnie z opublikowanym raportem TOP 200 za 2016 rok, polski rynek ICT pierwszy raz od wielu lat był mniejszy niż roku poprzedzającym. I to całkiem sporo, ponieważ spadek przychodów wyniósł...

5 cech dobrego marketingowca B2B

Reklama i marketing

5 cech dobrego marketingowca B2B

Praca w marketingu jest niesłychanie wymagająca. Prawdopodobnie żaden zawód nie wymaga tak dużo kreatywności i otwartości z jednej strony i systematyki oraz rzetelnej analizy z drugiej....

Content marketing dla rozwiązań IT skierowanych do przedsiębiorstw

Reklama i marketing

Content marketing dla rozwiązań IT skierowanych do przedsiębiorstw

Dziś o content marketingu mówi każdy. Od roku, może dwóch w dowolnej pozycji na temat marketingu B2B znajdziemy wiele miejsca poświęconego właśnie tej tematyce. Działy marketingu i promocji...

Leady głównym miernikiem sukcesu kampanii B2B

Reklama i marketing

Leady głównym miernikiem sukcesu kampanii B2B

Jak tworzy się kampanie leadowe i jak wygląda współpraca działów marketingu z działem sprzedaży? O aktywnościach marketingowych w HP Polska opowiada Anna Rawska-Kupczyńska, Enterprise Group...

Co jest na TOP-ie w marketingu IT?

Social Media

Co jest na TOP-ie w marketingu IT?

Zgodnie z wynikami badania przeprowadzonego przez IDG Research, obecnie najgorętszymi narzędziami w marketingu związanym z technologiami są: reklama natywna, media społecznościowe oraz...

Poznaj 5 kroków do sukcesu eSeminarium

Poznaj 5 kroków do sukcesu eSeminarium

Bądź profesjonalistą. Zapoznaj się z pięcioma najważniejszymi krokami prowadzenia skutecznego eSeminarium. Zadbaj o to, aby Twój potencjalny klient widział w Tobie partnera biznesowego.

Biblioteka IT