Autor: LeadFactory

VOD: Generowanie wysoko kwalifikowanych lead'ów z wykorzystaniem treści wideo

Reklama i marketing

VOD: Generowanie wysoko kwalifikowanych lead'ów z wykorzystaniem treści wideo

Jakie są różnice pomiędzy rynkiem B2B i B2C? Jak generować leady z wykorzystaniem treści wideo? W jaki sposób dostarczyć kontakty wysokokwalifikowane? Zapraszamy do obejrzenia naszego wideo.

Marketing Automation odpowiedzią na największe wyzwania współczesnego marketingu

Reklama i marketing

Marketing Automation odpowiedzią na największe wyzwania współczesnego marketingu

Stwierdzić, że rynek marketingu B2B dynamicznie się zmienia to jak nie powiedzieć nic. Jednak faktem jest, że firmy działające w tej branży muszą stale dostosowywać się do aktualnych...

IDC: rosną nakłady firm na IT; 2,8 biliona dolarów w 2019 roku

Administracja publiczna (Państwo 2.0)

IDC: rosną nakłady firm na IT; 2,8 biliona dolarów w 2019 roku

Nawet 2,8 biliona dolarów wydadzą w 2019 roku roku firmy i instytucje publiczne na świecie na zakup rozwiązań IT. Najwięcej środków pochłonie sprzęt i infrastruktura, choć wzrost wydatków...

Czy materiały white paper wciąż liczą się w marketingu treści?

Marketing

Czy materiały white paper wciąż liczą się w marketingu treści?

Z nadejściem Twittera i Instagrama świat content marketingu znalazł się w centrum ferworu transformacji. Miejsce dogłębnych analiz i artykułów zajęły skondensowane, dostarczane w pośpiechu...

Czym różni się marketing konsumencki od biznesowego?

Marketing

Czym różni się marketing konsumencki od biznesowego?

Niektóre dane podają, że rynek B2C stanowi ponad 70% całej gospodarki. Inne źródła podają jeszcze większy udział B2C. To oznacza, że specjalistów od marketingu i sprzedaży również...

Efektywność i rozwój osobisty w świecie B2B

Efektywność i rozwój osobisty w świecie B2B

Zarówno w marketingu jak i w sprzedaży kluczową rolę odgrywa skuteczność, efektywność oraz rozwój biznesowy. Nie da się jednak ich osiągnąć bez własnej samorealizacji i osiągania celów...

eSeminaria - tajemnica generowania wysokiej jakości leadów B2B w IDG Poland

Marketing

eSeminaria - tajemnica generowania wysokiej jakości leadów B2B w IDG Poland

Uczestnicy webinariów szukają wiedzy na temat sposobów rozwiązania aktualnych problemów. Jaki sprzęt kupić do firmy? Gdzie zainwestować pieniądze albo jak wykorzystać nowe narzędzie w swoim...

Liderzy polskiego marketingu IT: Łukasz Kosuniak - "Promise and Deliver"

Marketing

Liderzy polskiego marketingu IT: Łukasz Kosuniak - "Promise and Deliver"

Komunikują się z milionami odbiorców, zarządzają olbrzymimi budżetami, odpowiadają za wyniki finansowe polskich oddziałów światowych korporacji i okrętów flagowych naszego przemysłu....

Liderzy polskiego marketingu IT: Małgorzata Kroh - "W życiu nie warto iść na skróty"

Marketing

Liderzy polskiego marketingu IT: Małgorzata Kroh - "W życiu nie warto iść na skróty"

Komunikują się z milionami odbiorców, zarządzają olbrzymimi budżetami, odpowiadają za wyniki finansowe polskich oddziałów światowych korporacji i okrętów flagowych naszego przemysłu....

Jak skutecznie wydać 5000 na marketing i mieć efekty jeszcze w 2015?

Marketing

Jak skutecznie wydać 5000 na marketing i mieć efekty jeszcze w 2015?

Jak zrealizować efektywną kampanię za 5 tysięcy złotych? Po pierwsze trzeba działać szybko. Po drugie trzeba działać skutecznie. Po trzecie nie można pozwolić sobie na ryzyko. Zapraszam do...

Liderzy polskiego marketingu IT: Marcin Morawski – "Nie bój się dużego kroku, nie pokonasz przepaści dwoma małymi"

Marketing

Liderzy polskiego marketingu IT: Marcin Morawski – "Nie bój się dużego kroku, nie pokonasz przepaści dwoma małymi"

Komunikują się z milionami odbiorców, zarządzają olbrzymimi budżetami, odpowiadają za wyniki finansowe polskich oddziałów światowych korporacji i okrętów flagowych naszego przemysłu....

Liderzy polskiego marketingu IT: Marcin Renduda – "Marketing to świat, w którym przede wszystkim trzeba się uczyć"

Marketing

Liderzy polskiego marketingu IT: Marcin Renduda – "Marketing to świat, w którym przede wszystkim trzeba się uczyć"

Komunikują się z milionami odbiorców, zarządzają olbrzymimi budżetami, odpowiadają za wyniki finansowe polskich oddziałów światowych korporacji i okrętów flagowych naszego przemysłu....

Skuteczna kampania marketingowo – sprzedażowa w B2B. 6 kroków do sukcesu

Marketing

Skuteczna kampania marketingowo – sprzedażowa w B2B. 6 kroków do sukcesu

Podstawowa różnica pomiędzy marketingiem w B2B i B2C polega na tym, że realizacja sprzedaży w tym pierwszym przypadku wymaga znacznie więcej czasu i poniesionego nakładu pracy. Co więcej,...

Badanie Millenials & Media - kim są milenialsi i jak do nich dotrzeć?

Badanie Millenials & Media - kim są milenialsi i jak do nich dotrzeć?

Kim są tzw. Milenialsi i jaki jaką udział wśród dzisiejszych użytkowników internetu? Jakie są preferencje tej grupy, strategia konsumpcji mediów oraz podejście do przetwarzania informacji?...

6 elementów profesjonalnej kampanii mailingowej

Reklama i marketing

6 elementów profesjonalnej kampanii mailingowej

E-mail marketing jest jedną z najpopularniejszych form marketingu bezpośredniego w XXI wieku. Zainteresowanym kampaniami mailingowymi w IDG zachęcamy do zapoznania się z najlepszymi praktykami...

Skuteczny marketing treści w 10 krokach

Reklama i marketing

Skuteczny marketing treści w 10 krokach

Marketing treści to polski odpowiednik popularnego ostatnio angielskiego terminu content marketing. Sprowadza się on do opracowywania rozmaitych materiałów dotyczących produktów lub usług...

Biblioteka IT