Autor: Barbara Mejssner

author_image

Big Data

Analityka górą

Współczesne rozwiązania BI spełniają najważniejsze potrzeby analityczne firm - od szybkich raportów po wielowymiarowe analizy i prognozowanie. Wdrożenia BI znajdują się na liście...

CIO

Cyfrowy lancet

Informatyzacja służby zdrowia i zastosowanie technologii IT w tym sektorze (zwłaszcza telemedycyna) stają się priorytetem Unii Europejskiej w latach 2007 - 2013. Obejmuje to także prywatne...

Aplikacje Biznesowe

Wielkie oszczędzanie

W czasie kryzysu nikt nie zrezygnuje z usług IT, jednak firmy będą musiały nauczyć się oszczędzania, nie będzie ich już stać na wdrożeniowe pomyłki. Paradoksalnie, dzięki temu mają...

CIO

Zmiana - nic bardziej stałego

Według danych Gartnera, około 80% przerw w świadczeniu usług o krytycznym znaczeniu jest związanych z niewystarczającą kontrolą procesów zmian, w tym z nieprawidłową oceną ich wpływu na...

CIO

CRM u bram

Choć systemy do zarządzania relacjami z klientami wdrażane są w Polsce od wielu lat, rynek nasz jest wciąż rynkiem młodym. Tylko kilkaset firm korzysta z CRM-ów o zaawansowanych...

CIO

Cyfrowy detektyw w firmie

Wycieki informacji mają miejsce zarówno w małych firmach, jak i w ogromnych korporacjach. Połowa z nich dokonywana jest z udziałem urządzeń, takich jak laptopy, PDA, pamięci USB flash, płyty...

CIO

Pożyczone systemy

Usługi SaaS w ciągu dwóch najbliższych lat pochłoną niemal 33% budżetów działów IT przeznaczonych na nowe aplikacje i systemy. Jednocześnie w dużych firmach w modelu SaaS udostępniana...

CIO

Rynek w stadium początkowym

Rozwiązania BPM (Business Process Management) pojawiły się w Polsce ok. 2002 roku, mimo to polski rynek jest nadal w początkowej fazie rozwoju.

CIO

BPM czyli lustro gospodarki

Od 1 mld USD w 2007 roku do 6 mld USD w roku 2012- tak według analityków ma rosnąć rynek rozwiązań do zarządzaniaprocesami biznesowymi BPM. W rzeczywistości rynek tenjest bardzo zróżnicowany...

CIO

BPM - świat w liczbach

W 2006 roku Ameryka Północna i Europa Zachodnia były największymi rynkami regionalnymi dla systemów BPM,z udziałami odpowiednio 50% i 32%.

CIO

Niezbite cyfrowe dowody

Począwszy od 1999 roku, 93% informacji wprowadzanych i tworzonych w firmach na świecie przybrało formę cyfrową. W Polsce 47% przedsiębiorstw korzysta niemal wyłącznie z dokumentów...

CIO

Klient dobrze rozpoznany

Boom na systemy CRM, według analityków, nastąpi po 2008 roku. Jednak już teraz tego typu rozwiązaniami zaczynają interesować się coraz mniejsze przedsiębiorstwa. Przyczyną jest zmiana ich...

1 4 5 6 8

Biblioteka IT