Autor: Artur Sikorski

author_image

Hydra dezinformacji atakuje biznes

Bezpieczeństwo

Hydra dezinformacji atakuje biznes

Dezinformacja jest hybrydowa, a dzięki mediom społecznościowym i Internetowi zyskała hipernapęd. Dziś rozprzestrzenia się w tempie powodującym fundamentalne zagrożenie, z którym z...

Wrześniowy Klub CIO: 5G, Przemysł 4.0 i Internet Rzeczy - rewolucja u bram

Big Data

Wrześniowy Klub CIO: 5G, Przemysł 4.0 i Internet Rzeczy - rewolucja u bram

Rozmawiając w Klubie CIO o rewolucji technologicznej, staramy się odnosić do konkretnych zadań, ról i procesów, w których uczestniczą menedżerowie IT. Jak przygotować organizację IT na...

Semiotyk w zespole projektowym

Reklama i marketing

Semiotyk w zespole projektowym

Innowacyjne produkty i usługi powstają ze względu na określone znaczenia, które marka chce komunikować. Dlatego do zespołów projektowych coraz częściej zatrudnia się semiotyków. Ich rolą...

Bezpieczeństwo – pięta achillesowa Internetu Rzeczy

Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo – pięta achillesowa Internetu Rzeczy

Bezpieczeństwo nie jest jedyną przeszkodą w rozwoju IoT w Polsce. Barierę stanowi również system kształcenia inżynierów skupiony na wąskiej specjalizacji. Jarosław Smulski, senior research...

Klub CIO: Cyberataki na środowiska Internetu Rzeczy

Bezpieczeństwo

Klub CIO: Cyberataki na środowiska Internetu Rzeczy

Każdy medal ma dwie strony. W Klubie CIO pamiętamy o tej prostej prawdzie, dlatego ważne tematy ze świata IT i biznesu staramy się przedstawiać z różnych perspektyw. Wierzymy, że dzięki temu...

Wartości to fundament organizacji

Reklama i marketing

Wartości to fundament organizacji

Wartości trzeba realizować, a nie tylko deklarować. Jeśli firma deklaruje nawet szlachetne wartości, ale ich nie realizuje, wcześniej czy później popada w kłopoty. Spójność wewnętrzna...

Niepodległość w kampaniach marketingowych

Reklama i marketing

Niepodległość w kampaniach marketingowych

Na stulecie odzyskania przez Polskę niepodległości niektóre firmy przygotowały kampanie reklamowe odwołujące się do uczuć patriotycznych Polaków. Warto się przyjrzeć, w jaki sposób firmy...

Marketing bez kultury jest ślepy

Big Data

Marketing bez kultury jest ślepy

W analizie trendów marketingowych niezbędne jest uwzględnianie szerszej, kulturowej perspektywy - mówi semiotyk Paulina Goch-Kenawy. Nawet nasze wyobrażenia o możliwościach i konsekwencjach...

Reklama i marketing

CFO - nowy magazyn dla finansistów

Wydawnictwo International Data Group Poland SA przedstawia pierwszy numer dwumiesięcznika dla finansistów - CFO. Nowy magazyn jest skierowany do osób, które podejmują strategiczne dla finansów...

Biblioteka IT