Iplex.pl - bezpłatna wypożyczalnia filmów online

4 lutego 2010 08:58 Ludwik Krakowiak
Operator serwisu iplex.pl umożliwił internautom oglądanie dostępnych tam filmów bez żadnych opłat. W tej internetowej wypożyczalni wideo, uruchomionej w lutym 2008 r., dostępnych jest obecnie ok. tysiąc materiałów, obejmujących filmy i programy telewizyjne. Do obejrzenia dowolnej pozycji z katalogu serwisu wystarczy obejrzenie poprzedzającej go reklamy.
W katalogu iplex.pl znaleźć można zarówno kino komercyjne, jak i bardziej ambitne, a oprócz tego produkcje o tematyce historycznej, przyrodniczej, kabarety i bajki. "Wojna polsko-ruska", "Mała Moskwa", "Stara baśń", "Ogniem i mieczem", "Underworld", "Gomorra", "Inwazja barbarzyńców" to niektóre z dostępnych w wypożyczalni obrazów. Filmy zagraniczne wyświetlane są z oryginalną ścieżką dźwiękową i polskimi napisami. Operator serwisu zapowiada, że w najbliższych tygodniach jego zasoby powiększą się o seriale i koncerty.

Koniec z płatnościami

Dotychczas za obejrzenie filmu należało zapłacić: w wypadku filmu fabularnego - nawet do 9 zł. Odtwarzanie wideo od dziś nie wymaga wnoszenia żadnych opłat, co więcej - nie trzeba się nawet logować (zobacz, dlaczego iplex.pl zrezygnował z modelu płatnego).

Finansowanie mają zapewnić serwisowi emitowane w nim reklamy. Widz, aby odtworzyć wybrany materiał, będzie musiał obejrzeć poprzedzającą go reklamę a następnie odpowiedzieć na zadane po niej pytanie. "Blok reklam składać się może z maksymalnie pięciu spotów, jednak dołożymy wszelkich starań, aby przed filmem wyświetlana była tylko jedna reklama" - zapewnia Iplex. Filmy nie będą przerywane dalszymi reklamami.

Wymogi techniczne

Filmy nie są pobierane i zapisywane na komputerze lokalnym - pliki przesyłane są strumieniem wideo i gromadzone w pamięci operacyjnej, a odtwarzane w dedykowanym Playerze Iplex. Odtwarzacz może dostosować jakość wyświetlanego filmu do przepustowości łącza internetowego, jakim dysponuje użytkownik. W zależności od szybkości transferu do klienta wideo może być przesyłane w jakości niskiej (ok. 184 kb/s, łącze 256 kb/s), średniej (384 kb/s, wystarczające dla łącza DSL 512 kb/s), wysokiej (644 kb/s w wypadku posiadania połączenia 1 Mb/s) lub ultra (1024 kb/s dla najszybszych łącz).

Z wirtualnej wypożyczalni mogą korzystać użytkownicy systemów operacyjnych Windows i Mac OS X (z zainstalowanym środowiskiem Sun Java), używający przeglądarek Internet Explorer, Firefox, Opera i Safari. Iplex informuje jednak, że w wypadku użycia ostatniego z wymienionych programów mogą pojawić się "sporadyczne problemy". Ich usunięcie ma potrwać do końca kwietnia 2010 r. - do tego czasu operator zaleca używanie programu Mozilli.

Co do systemów Linux, to na chwilę obecną prowadzone są testy kompatybilności oprogramowania odtwarzającego.

Jak już wspomnieliśmy, zakładanie konta w iplex.pl nie jest wymagane. Serwis namawia jednak to tego - z posiadaniem profilu wiążą się dodatkowe korzyści, m.in. możliwość przeglądania historii obejrzanych filmów oraz edycji komentarzy zamieszczanych pod materiałami.

Równocześnie ze zmianą modelu biznesowego, usługa przeszła lifting wizualny. Zmodyfikowano kolorystykę serwisu; dodano też nowe elementy interfejsu (np. zakładki z podziałem na sekcje tematyczne i najpopularniejsze materiały). Użytkownik może polecić film znajomym np. za pośrednictwem komunikatora Gadu-Gadu i serwisów Facebook, MySpace czy Grono - wystarczy kliknąć wybrany przycisk funkcyjny dostępny pod każdym z filmów.



Czy to się opłaci

Arkadiusz Świerczewski, współtwórca iplex.pl, uważa, że treści audiowizualne udostępnione internautom bezpłatnie przyniesie obopólne korzyści. "Reklamodawcy zyskują uważnego odbiorcę swoich spotów, a sami użytkownicy mają dobre skojarzenia z oglądaną reklamą, gdyż dzięki niej otrzymują rzeczywistą wartość. Co więcej, nasi widzowie to grupa ludzi, która nie chce już oglądać telewizji z jej sztywną ramówką i natarczywymi reklamami. Iplex.pl to przykład, że można inaczej" - mówi Świerczewski.

Więcej informacji: Iplex.pl

Konkurencja nie śpi...

... i przystępuje do kontrataku. Kilka godzin po ogłoszeniu przez Iplex.pl bezpłatnej oferty VoD ruszyła wirtualna wypożyczalnia Vod.onet.pl. W tym należącym do portalu Onet.pl serwisie można będzie obejrzeć polskie i zagraniczne seriale oraz programy telewizyjne TVN. Podobnie jak Iplex, usługa Onetu jest skierowana wyłącznie dla gości odwiedzających go z terytorium Polski (IP rozpoznawane jako polskie). Jak na razie, wszystkie materiały dostępne są za darmo, jednakże regulamin serwisu przewiduje wprowadzenie modelu płatnego.

Informacje: Vod.onet.pl

Aktualizacja 4 lutego 2010 15:16

Artykuł rozszerzyliśmy o informacje o uruchomieniu konkurencyjnej usługi - vod.onet.pl



Komentarze (94)

  • ~WOW
  • 2010-02-04 10:35:04

GENIALNE w końcu ktoś pomyślał...:)

  • ~emzol
  • 2010-02-04 10:56:36

Oby się powiodło. Trzymam kciuki!

  • ~manwe
  • 2010-02-04 11:18:04

pomysl super, tylko jakoś tak dziwnie strona wizualnie podobna do hulu...

  • ~Darkman
  • 2010-02-04 11:21:52

Oczywiście tylko z ip pl

  • ~gość
  • 2010-02-04 11:29:07

dziwne że podczas oglądania filmu zmienia mi schemat windows na podstawowy z aero...

  • Brakowac
  • 2010-02-04 11:41:18

Wszystko fajnie tylko raz że nie dodali że jest wymagana java,a dwa że coś nie bardzo chce to działać na operze :(

  • ~Pawcik
  • 2010-02-04 11:42:28

Dlaczego nie zrobili tej strony na Linuxa tylko na Windows i MAC OS a dla popularnego distro takie jak Ubuntu nie ma pytanie do ekspertów czy wreszcie ktoś pomyśli ?. Dlaczego Linux wszystkim kojarzy się z nizszowym systemem przecież Ubuntu to taka popularna dystrybucja, która chce wejść na Rynek ale Microsoft ich blokuje.

  • ~gość
  • 2010-02-04 11:52:00

wow co w tym genialnego?staralem sie z kumplem zrobic to juz 3 lata temu - zabraklo nam kasy a zainwestowac nikt nie chcial...zreszta takie rzeczy juz istnieja od jakiegos czasu najgorsze ze znow jakis marny player trzeba sciagac - PO CO? nie mozna dac strumienia ktory odpalimy w winamp czy wmp?

  • ~phi
  • 2010-02-04 12:27:17

Wydajność fatalna, bezpieczeństwo jeszcze gorsze. Gdy posiada się system z poprawnie ustawionymi uprawnieniami, playera nie da się uruchomić.

  • ~gość
  • 2010-02-04 12:30:35

ja ogladalem i playera nie sciagalem.. wiec o co chodzi?

  • ~user
  • 2010-02-04 12:36:10

Bardzo dobra strona. Wszystko pogrupowane tematycznie, a co mnie najbardziej zdziwiło to bardzo dobra jakość filmów. Odpaliłem tylko jeden, zrobiłem na pełen ekran i wygląda tak samo jakbym oglądał film z dysku dvdrip. Ja także nie musiałem pobierać, żadnego playera więc pierwsze wrażenie znakomite. Nawet mam kilka filmów na oku np. gomorra, na tyłach wroga itd.

  • ~gość
  • 2010-02-04 12:46:26

szkoda ze dziala tylko na polskie IP, watpie ze znajde tak szybkie proxy zeby ogladac za granica :/

  • traveler
  • 2010-02-04 13:03:01

Niby fajnie ale s± dwa OGROMNE błędy. 1. Nie działa z Oper± (skandal!). 2. Nie działa za granic± :( Każdy kto był dłuższy czas za granic± wie jak dobrze jest obejrzeć co¶ po polsku. Nawet za niewielk± cenę. A tak pozostaje polonii ¶ci±gać wszystko nielegalnie.

  • ~mól
  • 2010-02-04 13:23:47

W sondzie nie moglem zaglosowac. Nie ma opcji "nie dziala na Linuxie". Co mi z tego, ze jest jak nie dla mnie?

  • ~Zeke
  • 2010-02-04 13:33:48

Już myślałem, że mieszkając za granicą wreszcie będę mógł sobie na spokojnie i legalnie oglądać coś po polsku.

  • wertykal
  • 2010-02-04 13:38:12

Extra. U mnie działa, bez ¶ci±gania żadnych plejerów, bez zmian w zabezpieczeniach systemu i w ogóle bez problemu. Trzeba tylko zaakceptować certyfikat Javy. Jako¶ć OK a tytuły trochę ambitniejsze niż w TVN i multipleksach plastikowych, które wałkuj± tylko amerykański plastik albo polskie kochamcie/lubiecie/ojejkuKochanie/lelumpolelum. Aczkolwiek promowanego filmu ''wojna polskoruska'' nie trawię.

  • ~gość
  • 2010-02-04 13:48:00

jak zwykle użytkownicy wynalazków mają problemy. My, zwyczajni, też jak zwykle jakoś tak dziwnie nie mamy problemów i nie marnujemy czasu na to z czym się zmagają openowcy itp naiwniacy oślepieni rozległością open (na wzór wysypiska śmieci).

  • ~ludzie
  • 2010-02-04 13:48:20

... zawsze sie znajda marudy... dostaja filmy za darmo, nic nie trzeba sciagac, nie trzeba sie logowac,... a i tak sie znajda maruderzy!- Polska... ja odpalilem gomorre - podloczylem lapa do 52 TV i smiga az milo... Polecam

  • ~phi
  • 2010-02-04 13:57:29

Tadziu G, to nie działa w ŻADNYM z poprawnie skonfigurowanych systemów. Jeśli poważnie podchodzisz do bezpieczeństwa i korzystasz z poradników, które udostępnia Twój chlebodawca (czyli Microsoft), to nie uruchomisz playera. Przykro mi niezmiernie. Albo iplex albo bezpieczeństwo, wybór należy do ciebie.

  • ~gość
  • 2010-02-04 14:15:17

przecież nie działa w operze. jak zwykle zresztą. może zanim coś napiszecie, to sprawdźcie to najpierw

  • ~malkontent
  • 2010-02-04 14:22:47

hehehe, godz 14.22 serwer zdechl... :) ludziska zaczely ogladac :)

  • ~jaco
  • 2010-02-04 14:51:11

pomysl warty uwagi, no ale niestety, ten streaming. Na moim radiowym laczu 1MB/s to raczej nie obejze czegos lepszego niz youtube. I do placzacyh ze na linuxa nie ma wersji, tak tak, oczywiscie zly Mirosoft zaplacil tej firmie, zeby opozniala. Te setki milioniow beda tak niepocieszone, ze hej

  • ~bish
  • 2010-02-04 15:35:09

Eksperymet w USA :D Windows 7 or KDE 4? http://www.youtube.com/watch?v=T3ID2CbtnKk&feature=fvw

  • ~gość
  • 2010-02-04 15:48:33

@ bish no wez.. kup sobie spray i idz malowac pociagi z w logo kde i linuxa

  • ~Tolu
  • 2010-02-04 17:00:26

Cześć mam pytanie jak mam uzyskać polskie IP ,bo mieszkam w Anglii i niestety serwis tylko dla polskich użytkowników!!!

  • ~Pawcik
  • 2010-02-04 17:05:05

Ja polecam tę strone dużo filmów więcej niż ten serwis http://www.cinema4you.pl/, przynajmniej na moim Ubuntu da się oglądać pozdrawiam .

  • ~bish
  • 2010-02-04 18:01:02

~Gość czemu ty masz wiecznie jakis problem?ten link pokazuje jak ludzie sa zmanipulowani przez.Czy wedlug ciebie nikt nie ma racji tylko ty,zalosne podejscie do zycia a zarazem przykre ze masz waskie pasmo widzenia i nie potrafisz patrzec z wiekszej perspektywy.czemu mam malowac sprejem pociagi?ty tak robisz i piszesz "windows the best "

  • ~bish
  • 2010-02-04 18:09:17

~Gość ,cos mi sie wydaje ze masz wiecej wspolnego niz nam sie wydaje z MS,i kazda krytyka zle wplywa na twoj dochod,spoko rozumiemy to.A tak przy okazji wiesz ze 40% ludzi z Lichtenstein kozysta tylko i jedynie z linuxa i wolnego oprogramowania,dziwne,czy oni tez sa ulomni?Mam jedynie cicha nadzieje ze w koncy wezma sie za tych co piraca windowsy czyli w polsce jakies 80% i ci co tak ujadaja zaplaca w koncu gruba kase za odszkodowania wtedy moze przestana trolic i gadac bzdury.Ja osobiscie mam orginalnego windowsa 7 i mam to gdzies lecz przydal by sie taki bicz na piratow,oj przydal by sie tak jak w USA

  • ~bish
  • 2010-02-04 18:30:27

~Gość wlasnie sobie przypomnialem.Nie wiem jak w polsce lecz tu gdzie mieszkam MS planuje wylanczanie takich windowsow.Kazdy windows ktory polaczony jest z netem wysyla informacje o kluczu do MS,plany sa takie iz jezeli jezeli do MS dojdzie informacja na temat 2 kluczy czy wiecej tych samych uzytkownik ma dostac informacje wyswietlana na kompie o podanie dodatkowych informacji z naklejki,jezeli informacje nie beda sie zgadzac windows zostanie wykasowaniu.Zycze powodzenia trola :D,superasny pomysl jestem w 100% zaaaaaa

  • ~gość
  • 2010-02-04 18:36:50

Nie ma progress bara, ani przewinac filmu, ani wylaczyc cholerne napisy, aero sie wylacza bo aplet nie jest zgodny.....Dobrze, ze chociaz pauza dziala. Ale czemu musieli zerznac glowna z hulu to nie rozumiem. Co za obciach!

  • ~gość
  • 2010-02-04 18:52:36

Bardzo fajny pomysł, mam tylko nadzieję, że serwis zdobędzie dużą ilość użytkowników, o co się trochę martwię, popularność p2p niestety ale znacznie ogranicza rozwój takich serwisów. Szkoda, że nie można wybrać wyższej jakości dla prędkości 2mbit/s i 6mbit/s :(

  • ~shaman32
  • 2010-02-04 19:09:37

Ja korzystam z www.kino.pecetowiec.pl, bez żadnych opłat i BEZ REKLAM, a po za tym nic nie trzeba pobierać i można przewijać. Oczywiście trzeba obejść limit, ale to nie wymaga dużej inteligencji (Tad i Ramol sobie nie poradzą), choć są nowe bez limitu ale jeszcze nie próbowałem.

  • ~Mirek
  • 2010-02-04 19:17:37

Hej!? a na chrome to chodzi? ma ktos doswiadczenie?

  • ~gość
  • 2010-02-04 20:58:21

syf...

  • ~Daniel K.
  • 2010-02-04 21:08:13

Wszystko było by pięknie, gdyby nie konieczność uruchamiania IE 8, z uprawnieniami administracyjnymi. (A dokładnie prawdopodobnie Javy w języku której został stworzony odtwarzacz). Przydała by się możliwość odtwarzania np. w WMP i podobnych programach.

  • budziszyn
  • 2010-02-04 21:11:09

@Mirek, chroma używaj± tylko desperaci. Serwis jest do d*** bo nie można ogl±dać nic za granic±.

  • ~gość
  • 2010-02-04 21:20:20

@bish problem jest tego typu ze linux moze i okey.. ale zenujace jest to ze przy kazdym artykule nawet nie zwiazanym z tym pojawia sie komentarz ''linux rules.. windows shit''.. moje pytanie brzmi.. ilez mozna?

  • ~gość
  • 2010-02-04 21:48:02

U mnie: Firefox 3.0.17 dziala Safari 4.0.4 dziala Chrome 4.0.249.78 dziala Opera 10.10 nie dziala

  • wertykal
  • 2010-02-04 22:35:29

@77.253.246.98 Jak to nie ma progress bara? małaszara kropeczka i szary pasek. a przewija się mega szybko. czyli nie ma problemu do zamknięcia filmu i obejrzenia reszty kiedy indziej. A co do wył±czania tego Aero no to ja nie wiem kto tu jest winien. System powinien działać niezależnie od softu. Tak mi się wydaje.

  • ~phi
  • 2010-02-05 00:04:20

@Daniel K - właśnie dlatego twierdzę, że to jest niebezpieczne badziewie a nie rozsądny serwis.

  • ~bish
  • 2010-02-05 00:08:04

to samo mozna zadac pytanie odwrotnie @~Gość jak dlugo mozna sluchac jak dzieci neo klepia bzdury ze windows jest taki the best.A zielonego pojecia nie maja na jego temat,przeczytali jedna gazete i uwazaja sie za drugich einshtainow haha,coz na to poradzic,wlasnie czytam ze win7 znow niszczy kompy i exp znow odradzaja uzywac,coz powiem po waszemu "windows wymiata"hahahah

  • ~gość
  • 2010-02-05 08:29:19

poza ramolem to raczej w tym serwisie nikt sam z siebie nie klepie ''windows the best'' dopiero jak pojawi sie jednostka ktora probuje uswiadomic wszystkich ze jesli nie uzywaja tego co ona to sie nie znaja, sa zmanipulowani.. teksty o maniupulacji i toeriach spiskowych to bardziej do fundacji nautilusa niz tutaj.. a o zaciemnieniu to do pogodynki

  • Venthru
  • 2010-02-05 10:34:30

Wygląda na to, że w końcu i u nas się ten rynek ruszy.

  • ~antytandeciarz
  • 2010-02-05 10:55:59

Też mi oferta... Ani za granicą to nie działa, ani nie jest kompatybilne z dzisiejszymi standardami... Jak można zepsuć stronę żeby nie działała z Operą? Doprawdy mistrzostwo fuszerki.

  • ~max
  • 2010-02-05 11:09:00

re 81.6.128.142: mylisz się, poza ramolem są jeszcze dziesiątki innych troli, które pokrzykują idiotyzmy. Największy z nich: tad. Ostatnio pojawił się ktoś o nicku "peter", też dyletant. Wcześniej był scooby-doo czy jakoś tak, wcześniej jakiś gościu z Litwy. Plus masa okazjonalnych krzykaczy.

  • ~gość
  • 2010-02-05 13:37:56

czyli mozna w tego wywnioskowac, ze kazdy kto w jakikolwiek sposob stwierdzi ze windows na jego potrzeb jest korzystniejszy niz linux, mimo ze przedstawi swoje racje nadal w oczach innych jest trollem pokrzykujacym idiotyzmami? (pomijam fantako-maniakow jak Ramol) z dwojga zlego ja wybralem windows mimo ze znam jego wady i jakies tam zalety.. no ale zycie to zycie.. idealne nic nie jest

  • ~gość
  • 2010-02-05 14:33:20

dziwne bo najwięcej trolluja właśnie linuksiarze...wszędzie ich jest pełno (a linux ma tylko 1% rynku z czego 3/4 to serwery) a system jest super - ok ale oprogramowanie macie marne w pysk i freeware na windowsa 98 bije na łeb 9/10 programów linuksowych...a że macie marną pomoc i niezły bałagan w dystrybucjach(nie mówiąc o tym że i sam system jest robiony na przekór wszystkiemu co już od dawna istnieje) to nie macie szans...możecie tylko szczekać i gadac że użytkownicy windowsa to trolle...ale oni pracuja a nie traca czas na grzebanie w marnym systemie w poszukiwaniu jeszcze marniejszego softu który pozwoli wreszcie ruszyc z robota...to tyle oszołomy i OGARNIJCIE SIĘ WRESZCIE

  • ~user
  • 2010-02-05 14:43:37

Wy jak zwykle dyskutujecie nie na temat, zamiast rozmawiać o iplex rozmawiacie o systemach... No ale skoro już (znowu) gadacie na temat systemów i jedziecie ramoleza, tada itd. To ja mam pytanie? Skoro wiecie, że oni są trollami, albo po prostu odpowiada im ten system to po co w ogóle z nim dyskutujecie? Z trollami się nie dyskutuje? Gdybyście się z nimi nie kłócili to by im się znudziło pisać na ten temat. Trudno to zrozumieć? Czy próbujecie "na siłę" przekonać innych do swoich racji tj. do tego że mają zainstalować linuksa? Wiem jakie wady i zalety ma WIN i LIN i z pełną świadomością wybieram Windowsa. Chcecie argumentów? Proszę bardzo: jestem graczem, gram aktualnie w Mass Effect 2, linuks mi by tego nie umożliwił (może za kilka lat, z dodatkowym kombinowaniem lub z o wiele mniejszą wydajnością). Drugi powód jest chociażby związany z tym tematem, 2 cytaty z komentarzy: "W sondzie nie moglem zaglosowac. Nie ma opcji "nie dziala na Linuxie". Co mi z tego, ze jest jak nie dla mnie?" "Dlaczego nie zrobili tej strony na Linuxa tylko na Windows i MAC OS" Ja mam Windowsa i ten problem mnie nie dotyczy. I ta strona nie jest wyjątkiem, że nie działa na Linuksie,a na Windowsie i MacOS tak. Na pewno takich przypadków jest więcej dotyczących stron, programów, gier. Nie będę więcej pisał o zaletach i wadach bo temat jest jak rzeka.... No ale to nie problem dla użytkowników linuksa, którzy nie są graczami, który potrafią znaleźć alternatywne programy, strony. I dlatego nie będę im wciskał "linuks to syf, instalujcie windowsa". Po to jest różnorodność systemów, aby każdy miał wybór, wybrał to co jest dla niego lepsze według jego subiektywnego zdania. Po to jest IE, Firefox, Chrome, Opera, żeby ludzie mieli wybór i korzystali z tego co im się podoba i nikt nie powinien im narzucać swoich racji, jedynie ewentualnie podać kilka rzeczowych argumentów aby im przekonać do danego programu/systemu/itp, bo może na prawdę się okazać, że jest lepszy POD KAŻDYM WZGLĘDEM. Nie popieram ani trolla ramoreza i innych, ani linuksiarzy, którzy piszą o swoim systemie w większości tematów. Jest temat o systemach, piszcie o nich, jest temat o przeglądarkach piszcie o przeglądarkach, jest temat taki jak ten, piszcie na temat iplex lub podobnych stronach!!! Będę chyba ten komentarz wklejał w innych tematach (odpowiednio zmodyfikowany), aby skończyły się te bezsensowne dyskusje, bo zaczyna mnie to już drażnić (ile można czytać komentarzy, dotyczących fanboystwa?).

  • ~user
  • 2010-02-05 14:45:26

Wy jak zwykle dyskutujecie nie na temat, zamiast rozmawiać o iplex rozmawiacie o systemach... No ale skoro już (znowu) gadacie na temat systemów i jedziecie ramoleza, tada itd. To ja mam pytanie? Skoro wiecie, że oni są trollami, albo po prostu odpowiada im ten system to po co w ogóle z nim dyskutujecie? Z trollami się nie dyskutuje? Gdybyście się z nimi nie kłócili to by im się znudziło pisać na ten temat. Trudno to zrozumieć? Czy próbujecie "na siłę" przekonać innych do swoich racji tj. do tego że mają zainstalować linuksa? Wiem jakie wady i zalety ma WIN i LIN i z pełną świadomością wybieram Windowsa. Chcecie argumentów? Proszę bardzo: jestem graczem, gram aktualnie w Mass Effect 2, linuks mi by tego nie umożliwił (może za kilka lat, z dodatkowym kombinowaniem lub z o wiele mniejszą wydajnością). Drugi powód jest chociażby związany z tym tematem, 2 cytaty z komentarzy: "W sondzie nie moglem zaglosowac. Nie ma opcji "nie dziala na Linuxie". Co mi z tego, ze jest jak nie dla mnie?" "Dlaczego nie zrobili tej strony na Linuxa tylko na Windows i MAC OS" Ja mam Windowsa i ten problem mnie nie dotyczy. I ta strona nie jest wyjątkiem, że nie działa na Linuksie,a na Windowsie i MacOS tak. Na pewno takich przypadków jest więcej dotyczących stron, programów, gier. Nie będę więcej pisał o zaletach i wadach bo temat jest jak rzeka.... No ale to nie problem dla użytkowników linuksa, którzy nie są graczami, który potrafią znaleźć alternatywne programy, strony. I dlatego nie będę im wciskał "linuks to syf, instalujcie windowsa". Po to jest różnorodność systemów, aby każdy miał wybór, wybrał to co jest dla niego lepsze według jego subiektywnego zdania. Po to jest IE, Firefox, Chrome, Opera, żeby ludzie mieli wybór i korzystali z tego co im się podoba i nikt nie powinien im narzucać swoich racji, jedynie ewentualnie podać kilka rzeczowych argumentów aby im przekonać do danego programu/systemu/itp, bo może na prawdę się okazać, że jest lepszy POD KAŻDYM WZGLĘDEM. Nie popieram ani trolla ramoreza i innych, ani linuksiarzy, którzy piszą o swoim systemie w większości tematów. Jest temat o systemach, piszcie o nich, jest temat o przeglądarkach piszcie o przeglądarkach, jest temat taki jak ten, piszcie na temat iplex lub podobnych stronach!!! Będę chyba ten komentarz wklejał w innych tematach (odpowiednio zmodyfikowany), aby skończyły się te bezsensowne dyskusje, bo zaczyna mnie to już drażnić (ile można czytać komentarzy, dotyczących fanboystwa?). Rozumu wam życzę (życzenia skopiowane od innego użytkownika, ale bardzo trafne :P )

  • ~max
  • 2010-02-05 14:46:15

re 81.6.128.142: pytasz, czy każdy kto ma inne zdanie, jest krzykaczem? Oczywiście, że nie. Ale tutaj, na portalu idg, jest ich stanowczo zbyt wiele. Ot chociażby przykład z komentarza powyżej: 188.147.161.3 napisał "oprogramowanie macie marne w pysk i freeware na windowsa 98 bije na łeb 9/10 programów linuksowych..." Powiedz mi, (Ty z końcówką .142), jaka jest wartość takiej wypowiedzi? Toż to zwykły bełkot. Reszty komentarza w ogóle nie przytaczam, bo jest na poziomie bazgrołów wydzierganych brudnym palcem na ścianie szaletu miejskiego. Co to jest, dla przykładu, "freeware na windowsa 98"? Czy owy freeware na windowsa 98 bije na głowę k3b w kategorii programów do nagrywania? Czy bije amaroka w kategorii odtwarzaczy muzycznych? Czy tenże w końcu pokonuje konquerora w kategorii przeglądarek internetowych? Już nie wnikam w oczywistą oczywistość, jaką jest fakt, że większość oprogramowania freeware jest tworzonego międzyplatformowo, więc działa również na Linuksie (często właśnie od niego bierze swój początek). Podałem Ci wcześniej nicki osób, które trolują tutaj regularnie. Przejrzyj sobie ich wypowiedzi i powiedz mi, czy faktycznie "poza ramolem to raczej w tym serwisie nikt sam z siebie nie klepie ''windows the best''" (bo o to się.. hm.. spieraliśmy).

  • ~max
  • 2010-02-05 14:59:14

195.205.12.146: bardzo ślicznie, jesteś windowsiarzem i jest ci z tym dobrze. ok. Ale jeśli sądzisz, że swoją przydługą wypowiedzią zmienisz cokolwiek, to się grubo mylisz. Zawsze znajdą się tacy, którzy wejdą w polemikę z tadem (powodzenia), albo w dyskusję z ramolem (jeszcze większego powodzenia życzę). Jest na to inny sposób, zupełnie skuteczny, skrypt autorstwa @Wesołego: http://userscripts.org/scripts/show/66103 Nie wiem też, dlaczego ciebie drażni wypowiedź, że ktoś ubolewa nad brakiem iplexa na Linuksa (nie wiem, czy faktycznie jest jakiś brak - nie sprawdzałem tego serwisu). Czemu nie może się wypowiedzieć, grzecznie i kulturalnie, dany internauta? Lepiej czytać bzdury w wykonaniu uprzednio wspomnianych, tylko dlatego, że korzystają z popularnych narzędzi? Właśnie z tej wypowiedzi coś wynika - serwis jest niepewny, bo stawia wymagania na system. Ważne są też sugestie innych userów, że należy znacząco obniżyć bezpieczeństwo, aby z serwisu korzystać. To jest wg ciebie dyskusja nie na temat? Zobacz sobie, kto pisze o bezpieczeństwie, a potem zastanów się nad wartością słów niektórych osób, pogardliwie zwanych "linuksiarzami", jak chociażby @phi. PS. Doskonale wybrałeś sobie źródło cytatu (to z życzeniami). Gratulacje;)

  • ~user
  • 2010-02-05 15:14:07

Nie ważne, czyj był cytat, ludziom się te życzenia przydadzą :) Tak jestem windowsiarzem i pisząc o użytkownikach linuksa: "linuksiarze" wcale nie chciałem nikogo obrazić, nie pisałem z pogardą. Napisałem tak dlatego bo jest tutaj dużo osób korzystających z linuksa i piszących na jego temat. Windowsiarzy jest dużo mniej (bynajmniej tych trollujących), tylko kilka osób wychwala tu w niebiosa Windowsa. Nie drażni mnie akurat wypowiedź dot. tego, że serwis nie działa pod linuksem, ale drażnią mnie ogólnie dyskusje Windows VS Linuks w bardzo wielu tematach, wcale nie związanych z systemami operacyjnymi (chcę czytać komentarze wnoszące coś do tematu, a nasza dyskusja jest przykładem tego , że w wielu tematach tak nie jest)

  • ~prof
  • 2010-02-05 17:13:40

To będzie konkurencja dla TVP bo oni puszczają od 10 lat w dół stare knity, czas wyrejestrowac i wymienic telewizor na fajny monitoe = koniec podatku za posiadanie telewizora i characzu za byle co.

  • ~gielo
  • 2010-02-05 20:59:21

Pomysł dobry, ale tylko pomysł. Filmy nie działają pod linuksem, pod windowsem także bywają problemy więc jak na razie jest sporo pracy przed osobami rozwijającymi serwis. No chyba że ma być to kolejna strona dla bezmózgowców nie wiedzących co ze swoim wolnym czasem zrobić. Jednak jak serwis nastawia się na wspomnianą grupę odbiorców to nie wróżę mu dłuższej przyszłości.

  • ~emzol
  • 2010-02-05 22:27:08

@user Wszystko ładnie fajnie, ale nie mogę zrozumieć dwóch rzeczy: 1. Co ma wspólnego jakość systemu operacyjnego z jakością oprogramowania? To raczej pytanie nie tylko do ciebie, ale też do innych zwolenników Windows. System będzie bardziej popularny, to przyciągnie firmy tworzące oprogramowanie wysokiej jakości. Dlaczego wy (zwolennicy Windows) mówicie, że Linux oferuje wam oprogramowanie niskiej jakości, lub wcale? System operacyjny nie jest od oferowania oprogramowania, tylko do oferowania podłoża pod te oprogramowanie - a pod tym względem bije Windows na głowę. Jeśli już chodzi ci pełną dystrybucję, to takie np. Ubuntu jest pod względem oprogramowania wyposażone znakomicie w porównaniu z Windows. 2. Dlaczego założyłeś, że jeśli w przyszłości pojawią się gry na Linuksa (takie, jakie lubisz), to będą działały mniej wydajniej niż pod Windows? Przecież pod Linuksem oprogramowanie działa znacznie wydajniej niż ich wersje Windowsowe. Przykład? Java pod Linuksami działa wyśmienicie. GIMP? OpenOffice?, Firefox? To tylko małe przykładziki. A o Wine słyszałeś? Ludzie na tym grają i sobie chwalą. Biorąc pod uwagę sposób, w jaki działa Wine, to zarówno system operacyjny, jak i ten program muszą działać naprawdę wydajne, skoro potrafią to dźwignąć. Naprawdę nie potrafię zrozumieć, skąd biorą się pogłoski na temat rzekomej powolności Linuksa, bo prawda jest zupełnie odwrotna. Cieszę się za to, że nie zacząłeś fantazjować na temat trudnej instalacji i konfiguracji Linuksa, bo tak było jakieś dobre 10 lat temu...

  • ~user
  • 2010-02-05 23:51:34

emzol 1. Co ma jakość systemu z jakością oprogramowania? Nic. Chodzi o niską popularność linuksa, przez co firmy się nim nie interesują. Pewnie, że wszystko mogłoby chodzić dobrze pod linuksem, ale firmy nie dostosowują swoich produktów pod niego, więc albo system nie ma wsparcia, albo ma go oferowanego w późniejszym terminie. Z WIN wszystko jest od razu. 2. Czy odpalając daną grę w WINE osiąga się taką samą wydajność jak pod Windows? Przypuszczam, że nie, a gry mają to do siebie, że są bardzo wymagające sprzętowo, więc jeśli nowa gra się krztusi pod Windows, to pod Linuksem dostanie zawału. Wątpię, żeby w niedalekiej przyszłości dało się normalnie odpalać gry pod Linuksem (nie przez WINE). Patrzyłem na ranking systemów operacyjnych. Na przestrzeni ostatniego roku linuks sztywno trzyma się 1%. Mało która firma, będzie poświęcała się żeby dostosować swój produkt dla 1% użytkowników. Windows i MacOS mają taką przewagę nad Linuksem, że stoją za nimi wielkie korporacje znane na całym świecie. Mają gigantyczne możliwości marketingowe, współpracują z twórcami programów i sprzętu. Za linuksem kto stoi? Wiele ludzi dowiaduje się o tym systemie jedynie z dyskusji internetowych lub od kolegów. Gdyby za tym OSem stała jakaś wielka korporacja, to wtedy system miałby szanse na sukces. Niedługo Google wypuści swojego OS-a (bodajże opartego na linuksie) i na pewno jego produkt będzie miał duże szanse na sukces, bo będzie odpowiednio promowany i wspierany.

  • ~emzol
  • 2010-02-05 23:55:43

@user Cieszę się, że to sprostowałeś, bo wziąłbym cię za trolla ;) Szacunek.

  • ~user
  • 2010-02-06 00:05:24

Żeby linuks był lepszy tj. miał lepsze wsparcie, musi stać się bardziej popularny, a żeby stał się bardziej popularny, to musi zaistnieć w gazetach, telewizji, radiu. A tak się składa, że w żadnych mediach nie widziałem reklamy tego OS-u. No, ale żeby była reklama, to ktoś musi za nią zapłacić, ale kto ma to zrobić? Kto wyda z własnej kieszeni pieniądze na reklamę darmowego produktu z którego nie będzie miał zysku? I tu jest pies pogrzebany. Bez agresywnej kampanii reklamowej produkt nie ma szans na duży sukces. Linuks może go osiągnie, ale nie za rok, 2 czy 5 tylko za 10,20, a wtedy świat IT będzie wyglądał całkiem inaczej.

  • ~hmm
  • 2010-02-06 02:10:35

Nie szukaj, na proxy nie pojdzie, bo po proxy jest konytola geo ;]

  • ~max
  • 2010-02-06 12:44:34

re user: "Kto wyda z własnej kieszeni pieniądze na reklamę darmowego produktu z którego nie będzie miał zysku?" Naprawdę sądzisz, ze IBM, Novell, Redhat i Canonical nie mają zysku z Linuksa?

  • ~user
  • 2010-02-06 14:14:45

coś na pewno mają, bo są też płatne dystrybucje :P

  • ~mirek
  • 2010-02-06 17:13:02

Tak wiekszosc z was plula na tego linuxa.Nigdy nie mialem z nim doczynienia gdyz caly czas siedze na windowsie az 15lat na roznych wersjach.Aby byc obiektywnym w swojej wypowiedzi i zeby miec czyste sumienie to co powiem sciagnelem dzics jedna z wersji linuxa o nazwie mint8.Jest to wersja live,uruchomilem komputer z tej cd,i powiem ze bylem zszokowany.Po uruchomieniu wykryl mi siec wifi,wpisalem mu jedynie klucz i wskazalem mu swoja siec.Kliklem na dysku na film,muzyke wszystko ladnie sie otworzylo i nawed nie instalowalem zadnych kodekow.Otworzylem przegladarke opere,stronki ladnie sie otwieraja,kliklem w jakies ustawienia,otworzylo mi sie okienko do instalacji programow.Wybur bardzo duzy od vlc,do openshot w opisie pisalo ze jest to program do montażu filmow,wszedlem na produceta tego oprogramowania sa tam filmiki ktore pokazuja prace tego softu,normalnie bomba jak dla mnie,efekty,przejscia.Wyglad tego mint8 swietny,mozna dodac takie gadzety na pulpit jak na windowsach.Teraz rozumie dlaczego na stronach jest tak malo programow bo jak przegladalem te programy do instalacji to caly dzien mi to zajelo,haha zona az mnie gonila od kompa hha.bardzo mnie to zaciekawilo i zaskoczylo ze duza ilosc programow jest w jednnym miejscu bez szukania po stronkach.Mam viste lecz mint8 jest ladniejszy i przyjazniejszy,pozatym cos kliknolem :D i jak zamykalem okienka to pojawil mi sie efekt jak by te ogienka sie palily dla mnie w deche:P musze troche wiecej czasu poswiecic by poznac lepiej ten linux,jak mi przypasi ktorz to wie moze zamiast win7 przesiade sie haha pozyjemy zobaczymy,pozdrawiam

  • ~Polo
  • 2010-02-07 05:36:04

@Gość "wow co w tym genialnego?staralem sie z kumplem zrobic to juz 3 lata temu - zabraklo nam kasy a zainwestowac nikt nie chcial..." - ano to w tym ''genialnego'', że jednak komuś się udało to zrobić.. Równie dobrze ja sam mógłbym powiedzieć ''co jest genialnego w naszej-klasie'', bo jakiś rok przed uruchomieniem tego serwisu sam o podobnym myślałem (zrobiłem stronkę dla mojej strony i tak mi się pomyślało o jednej globalnej), jednak nie starczyło mi zapału do jej zrobienia i zrezygnowałem.. więc ''co jest genialnego w Naszej-klasie?!''? Ano właśnie to, że ktoś ją zrobił, że komuś się udało i że sprawdza się znakomicie! Wracając do iplex.pl - super sprawa :) Gdyby było takich serwisów więcej to piractwo będzie w znacznym stopniu ograniczone. Fakt - jeśli ktoś chce film, który jest w kinie to nie bardzo, jednak troszkę starsze filmy (co nie znaczy gorsze) można obejrzeć.. I to właśnie w tym jest genialne - można obejszeć LEGALNIE :)

  • ~meg
  • 2010-02-08 15:10:26

Niestety, działa tylko z polskim IP :(

  • ~babcia
  • 2010-02-08 23:09:57

dlaczego nie podajecie że wypożyczalnia dziala tylko na terenie Polski

  • ~gość
  • 2010-02-09 17:40:20

mirek popracuj bo jak narazie sie pobawiles - i dla mnie linuksy odpadaja bo wiekszosci rzeczy nie zrobie a jak juz cos sie uda to nie dosc ze bedzie strasznie niekomfortowe to bedzie trwalo 100 razy dluzej.... linu ok do pierdul a nie powaznego uzytkowania komputera (pomijam zaawansowane serwerowe dystrybucje)

  • ~MIREK
  • 2010-02-09 18:38:04

~Gość,a do czego przecietnemu uzytkownikowi bardziej zaawansowane funkcje?przecietny uzytkownik korzysta z kompa w 80% do ,przegladania stron internetowych,sluchania muzyki,filmow,napisania czegos,pogrania na grach.ja zainstalowalem moje diablo2 przez emulator na linux i powiem ci ze wcale nie widac roznicy.Pozatym wydaje mi sie ze system szybciej chodzi,mniej pamieci zżera,stronki szybciej sie otwieraja i jakos nie potrzeba mi na system 20giga jak na win7,i wcale nie jest taki skomplikowany ten mint8.wiec zegnaj stajnio windowsow znalazlem cos lepszego :P.

  • ~mirek
  • 2010-02-09 18:43:16

pozatym nie podoba mi sie jedno w Microsofcie.Nie podoba mi sie to iż ja mam windowsa orginalnego i mam to samo co ma ten kto sciagnol z neta pirata,a microsoft nic nie robi by powylanczac piraty.wiec jaki sens mam placic np 800zl za win7 jak inni maja za free.i na dodatek wpelni sprawny z wszystkimi poprawkami,wystarczylo by aby wprowadzili podczas uaktualnienia ze system zada dodatkowych danych z naklejki,np podanie 3,4 lub 5 cyfry z SN,ale po co?przeciez inni zaplaca za piratow.nie pozdrawiam,zdenerwowalem sie :D

  • ~max
  • 2010-02-10 10:25:40

re 89.72.211.9: skończ trolować. Nie podoba ci się linux, nie używaj, ale skończ z fudem. Poważne użytkowanie komputera to ty widziałeś na obrazku, nie masz pojęcia o czym mówisz. To, co do ciebie jest poważne, dla mnie jest krotochwilą. To, co umożliwia ci twój bóg - Windows, jest dla mnie meczące i niewydajne. Nie insynuuj innym swoich problemów.

  • ~mirek
  • 2010-02-10 17:04:38

A słyszeliście nową plotke,PO chce zmniejszyć koszty przez przejście administracji RP na wolne oprogramowanie w tym linuxa Jak dla mnie to w deche pomysł

  • ~Józek
  • 2010-02-10 19:04:01

To jest to co się nazywa biznesem -można połączyć kasę z przyjemnością,i inni maja korzyść . Iplex- pomógł wyskoczyć nie którym z dołka to jeszcze narzekają -a może by tak pomuc przez mądre uwagi.pozdrawiam

  • ~smugas
  • 2010-02-11 21:00:48

Działa pod ubuntu !!! przez firefox 3.6 uruchomiony w wine po wczesniejszym zainstalowaniu javy sprawdzone na dwóch komputerach - zgodnie z opisem: http://michalsubtelny.pl/2010/02/vividas-player-w-ubuntu-9-10-czyli-iplex-pl-na-24-calach/ miłego oglądania

  • ~ciekawski
  • 2010-02-14 12:47:16

Ciekawe co to oznacza???????? Film obejrzysz po wprowadzeniu kodu aktywacyjnego. Możesz wykorzystać posiadany kod lub wykupić nowy. Otrzymany kod wpisz w pole poniżej. Film możesz oglądać przez 24 h od momentu wprowadzenia kodu.

  • ~thurin8
  • 2010-02-19 20:27:02

może wszedłeś na film.ipla.tv????

  • ~gość
  • 2010-02-19 23:12:33

lux i tak powinno być zamiast ściągać przez dwa lub trzy dni można obejrzeć od razu

  • ~gość
  • 2010-02-21 10:16:24

mam pytanie - wybrałam film, już mam oglądać, wyskakuje standardowo monit bezpieczenstwa. I niestety bezwiednie wybralam Cancel, a "w srodku" odhaczona byla jakas opcja - zapewne rzecz o tym czy jak zawsze podchodzic do tego pytania. No i mam problem, bo teraz automatycznie nie mam tej zgody. Czy ktoś orientuje sie w ktorym miejscy w opcacj przegladarki (lub innym) powinnam cos odpowiednio zmienic/dodac lub usunac wyjatek? Przegladardka Mozilla 3.5.8

  • ~Olo
  • 2010-02-25 11:32:39

Dobry pomysł na walkę z piractwem – zamiast ścigać internautów trzeba dać im coś za darmo.

  • ~gosc
  • 2010-03-01 01:09:32

Dlaczego nie mozna ogladac tych filmw za granica Polski konktrtnie chodzi o USA

  • ~adaczo
  • 2010-03-22 14:02:37

FilmyOnline.vgh.pl - Filmy online za darmo, bez limitu megavideo Najnowsze filmy online za darmo i bez limitu. Setki filmów z lektorem, premiery kinowe, opisy filmów. Codzienna aktualizacja filmoteki! Ta strona może stać się twoim domowym kącikiem filmowym.

  • ~indian
  • 2010-07-26 23:05:41

bezpłatne... tylko trzeba kupić M$ Windows... to kupiłem... może mi się zwróci?;b

  • adaczo
  • 2010-10-18 19:52:43

ofilmy.jcom.pl webfilm.tk on-line.cba.pl samodzielni.jcom.pl filmyonline.y0.pl

  • nick...
  • 2011-01-15 02:51:57

ela - bardzo fajnie szkoda ze nie dla Polakow za granica.

  • MITI
  • 2011-02-17 18:56:08

CO PDALEJ KIEDYWYŚLĄ RACHUNEK DO ZAPŁATY JAK POBIERACZEK NIE POBRANE A PŁACIĆ ŻĄDANO

  • adaczo
  • 2011-03-13 09:40:43

Dzisiaj chciałbym wam opowiedzieć o czymś nowym w internecie a mianowicie o usłudze filmyonline.y0.pl w internecie dzięki której możesz oglądać pełnometrażowe filmy bez żadnych opłat. Jest mnóstwo serwisów powstających z tego typu usługami ale my oferujemy również opcję filmy online bez limitów a uwierzcie mi mało jest takich serwisów jak filmyonline.y0.plktóre oferują takie opcje staramy się być najlepsi w tym co robimy. Opowiem teraz troszkę co taki serwis jak nasz oferuje a więc posiadamy ogromną bazę filmów starszych i nowych wprost z ekranów kin czasami tak bywa że film jeden dzień po premierze na ekranach kin ląduje już w naszym serwisie. Codziennie aktualizowana jest baza filmów o nowe premierowe filmy który są powszechnie dostępne w internecie i hostingowane na serwerach firmy z USA która współpracuje z wytwórniami filmowymi i przestrzega praw autorskich więc nie ma obawy łamania jakichkolwiek praw autorskich i prawa polskiego. Możesz od dzisiaj w ciepełku domowym z filiżanką kawy lub ciepłej czekolady obejrzeć swoje ulubione filmy nie wychodząc z domu .Dodatkowym atutem filmów online jest bezpieczeństwo czyli że nie musimy pobierać żadnych filmów na dysk komputera i przez to również oszczędzamy czas nie pobierając filmu tylko bezpośrednio za pośrednictwem serwisu filmyonline.y0.pl oglądamy online:). Jeżeli Cię przekonałem to odwiedź nas jak najszybciej i oglądaj co chcesz i ile chcesz pozdrawiam i dziękuje.

  • Ela
  • 2011-04-01 21:36:59

Po owocach ich poznacie ! Początek był obiecujący. Teraz nagle pakiet 10 filmów o pederastach i lesbijkach, film o niby pozycjach w łóżku z grzebaniem w odbytnicy. Rewelacja. Kim jest iplex? Kto za tym stoi. Już wiadomo!

  • ghost
  • 2011-04-20 19:55:45

skandal skandal i jeszcze raz skandal!! 30 minut reklam w czasie filmu!!!!!!!!!zaczęło się pięknie, ale teraz iplex to wróg publiczny numer 1!sami twórcy zarzekali się, że w trakcie filmu reklam nie będzie, a teraz co - tylko kasa im w głowie!!!! Zakładam na fejsie stronę antyiplexową!! powodzenia - z taką polityką za rok już was nie będzie w necie!!!!

  • iplex
  • 2011-07-23 14:31:21

wszystkie filmy iplex http://pokazywarka.pl/filmy2324/

  • Rob
  • 2011-10-13 19:12:48

Swietny pomysł

  • nick...
  • 2012-03-12 03:48:59

The very heart of your writing while ainparepg reasonable in the beginning, did not really work properly with me after some time. Someplace within the sentences you actually were able to make me a believer but only for a short while. I however have got a problem with your jumps in assumptions and you might do well to fill in all those breaks. In the event you actually can accomplish that, I will undoubtedly end up being impressed.

  • nick...
  • 2012-03-12 04:35:29

Interesting blog! Is your theme custom made or did you oalnwodd it from somewhere? A theme like yours with a few simple adjustements would really make my blog shine. Please let me know where you got your theme. Kudos

  • nick...
  • 2012-03-12 06:58:05

Stachu pisze:Nie mają najmniejszych szans z Facebookiem, jydena nadzieja w Anonymous, może im uda zakończyć żywot tego monopolisty

  • nick...
  • 2012-03-14 03:41:05

eof => święta prawdaLejałt fajny. Schludny i zetstyceny.Zastanowiłbym się nad redakcją haseł w tabelce. Niektf3re mogą brzmieć nieco enigmatycznie dla szarego potencjalnego Klienta.

  • nick...
  • 2012-03-14 06:30:00

Estetyka poprawna, ale nic więcej. Zastanawia mnie ten hdeaer w postaci paska. Logo znajduje się bardzo blisko elementf3w nawigacyjnych.

  • nick...
  • 2012-03-14 07:23:34

puls pisze:muszę polecić Interwetten jakiś czas temu się tam srwejeztaorałem, zagrałem zakład (okazał się wygrany, więc nie korzystałem ze zwrotu stawki) i wypłaciłem moje pieniądze. prosili tylko o skan dowodu, a pieniądze doszły w ciągu jednego dnia na moneybookers także szczerze mogę polecić tego bukmachera nie ma problemu z wypłatami

reklama44

Popularne produkty

Nokaut

  Rekomendacje

reklama
Kontakt - Regulamin - Polityka prywatności
Serwis zgodny z ASME - Serwisy IDG - Reklama -

Prenumerata: PC World, Computerworld, CIO, Networld
© Copyright 2014 International Data Group Poland S.A.
02-092 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 18a
tel.(+4822)321-78-00   fax(+4822)321-78-88
Archiwum wiadomości: 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001