Windows 7 bije rekordy sprzedaży

20 listopada 2009 15:06, Dominik Błaszczykiewicz
Windows 7 sprzedał się dwukrotnie lepiej niż jakikolwiek inny system operacyjny z rodziny Windows w tym samym przedziale czasowym - ogłosił Steve Ballmer. CEO Microsoftu wypowiedział się również na temat konkurencyjnej platformy Mac i zdementował plotkę o Zune Phone.
Steve Ballmer ogłosił podczas dorocznego walnego zgromadzenia akcjonariuszy Microsoftu, że Windows 7 jest absolutnym hitem jeśli chodzi o rodzinę Windows. Ballmer dodał, że najnowszy OS sprzedał się dwa razy lepiej niż dowolny inny system operacyjny w tym samym przedziale czasowym.

Ballmer określił wzrost popularności systemu Mac o "ułamki dziesiątych procenta" i dodał, że wielu młodych ludzi niedługo "wyrośnie" ze swojego uwielbienia do platformy Mac.

Jeden z akcjonariuszy zapytał Microsoft dlaczego niezbyt dobrze radzi sobie z młodszymi klientami. Ballmer odpowiedział, że to kwestia marketingu oraz różnych czynników związanych z wiekiem. "Prawda jest taka, że Microsoft radzi sobie z młodzieżą całkiem nieźle, szczególnie gdy rozmawiamy o grupie studentów" - dodał Ballmer.

"Windows 7 daje nam świetną możliwość by dotrzeć do tej grupy osób" - kontynuował Ballmer - "W czasach spowolnienia ekonomicznego ludzie znacznie łatwiej zrozumieją, że Mac oznacza zakup tego samego komputera co normalnie za znacznie większą cenę".

Ballmer oznajmił, że Microsoft zamierza wciąż bardzo mocno inwestować w wyszukiwarkę internetową, system mobilny Windows Mobile oraz innowacyjne technologie jak chociażby Project Natal dla Xboksa 360.

Inny z akcjonariuszy zapytał o stosunkowo słabe wyniki Windows Mobile OS. Ballmer nie zgodził się z tym zarzutem i powiedział, że Windows Mobile OS ma w tym momencie około 10-12% rynku, a konkurencyjny Android tylko 3%. Dodał, że dla porównania iPhone ma 20%, RIM 20-25% i Nokia około 45% rynku.

"To jest bardzo konkurencyjna gra" - dodał Ballmer - "Mamy wiele możliwości by poprawić nasz produkt i zmienić pozycję na rynku".

Podczas spotkania pojawiło się również pytanie o tzw. Zune Phone, który według wielu doniesień sieciowych miałby być sygnowany logo Microsoftu. Ballmer odpowiedział: "Myślę, że mamy bardzo dobrą strategię, która koncentruje się na oprogramowaniu, a nie na budowaniu urządzeń. Dzięki temu oferujemy wiele produktów na różne platformy, tak jak z Windows na różne komputery osobiste".


Komentarze (46)

  • NiKo
  • 2009-11-20 15:26:10

Niech porównają i podadzą statyskyki sprzedaży windows w wersji box; tylko te dane są w stanie pokazać prawdziwe zainteresowanie nowym systemem

  • krzysiek
  • 2009-11-20 15:43:12

NiKo... od lat ta sama śpiewka i ten sam lament ;) a jakby nie patrzeć Win7 jest dobry i OCZEKIWANYM produktem Microsoftu :) nic dziwnego że sprzedaje się dobrze...

  • pepe
  • 2009-11-20 16:14:59

Applowska reklama "Broken Promises" to wyjątkowo trafny komentarz do przechwałek Ballmera.

  • krzysiek
  • 2009-11-20 16:56:18

pepe... fajna reklama :D bardzo lubię reklamy Apple... to najlepsze co robi ta firma ;P

  • ~gość
  • 2009-11-20 17:49:43

Najlepsze było nie tak dawno w Izraelu: Tamtejsi mieszkańcy złośliwie zapytali się wówczas: Jak sprzedaje sie Vista? A odpowiedź była: Vista sprzedaje się świetnie!!! No a www.ranking.pl nie powinien chyba pozostawiać złudzeń co do bicia rekordów sprzedaży - fajnie to ujęte. Oczywiście zgadzam się z tym, że sprzedaje się lepiej niż Vista. Ale tylko lepiej niż Vista. A i też nie zastąpi Xpeka nigdy. Już widzę w rankingu te 90% lub 99% . Buahahahaaa!!!! oojojojojoj! uuuuuuu!! Balmer do g.

  • Lebizhor
  • 2009-11-20 18:48:48

Muszę się poskarżyć przed premierą do dzwoniłem się do M$ Polska Dział Handlowy i próbowałem zaczerpnąć informacji czy w pudełku będą się znajdować dwa krążki Windows7 32 i 64 bity odpowiedziała mi pani chyba niezbyt rozgarnięta że która jest wersja w pudełku rozpoznam po naklejce - ciekawe jak to jest bo ja trafiłem na informację że są dwie???

  • fffatman
  • 2009-11-20 18:53:24

Ajakieś statyski? Bez nich jest "Ballmer powiedział" a nie "7 się sprzedaje". @krzysiek: Czekać, to ja czekałem na Vistę ale nie sprzedawała się dobrze a w międzyczasie wyrosłem z Windowsów i używam profesjonalnie zrobionego systemu.

  • ~gość
  • 2009-11-20 19:01:17

fffatman czyli... dokładnie, to czego używasz?

  • XYZ
  • 2009-11-20 19:09:17

Oki, no dobrze super i świetnie. Pytanie tylko, czy coś już wiadomo konkretnego w sprawie licencji OEM. Bo z tego co wyczytałem i co publikują w necie, to osobiście nie mogę kupić/zainstalować OEM''a. Ewentualnie Upgrade albo BOX ponieważ nie jestem System Builderem a końcowym użytkownikiem. W efekcie instalując OEM Win7 staję się piratem!

  • ~gość
  • 2009-11-20 19:57:12

Artykuł sponsorowany... Żygać się chce...

  • Wesoły
  • 2009-11-20 20:13:35

No to pasuje użytkownikom Windowsa pogratulować kolejnego Windowsa. Kupujcie kupujcie :-D Jedyny pożytek z tego będzie taki że może IE6 i 7 szybciej znikną z rynku. Innego nie widzę. Osobiście podpisuje się pod tym co powiedział fffatman, sam preferuje profesjonalne systemy operacyjne. Moja znajoma się również jednego uczy a o Win7 nawet nie myśli. Wszystko po tym jak spędziła 16 godzin skanując swój komputer i czyszcząc go z wirusów (co skończyło się niepowodzeniem). Przy okazji nauczyła się że korzystanie z IE to zło.

  • Zainteresowany
  • 2009-11-20 20:56:26

Ciekawe jak te czasopisma klamia, ja wiem co inne ze ten system jest jakis nie dorobiony i zawiera sporo bledow, mozecie to poczytac w nowym PC WORD, tym bardziej ze zle pracuje pod siecia, latwo sie infekuje, ma spore problemy z odtwarzaniem multimediow,czesto sie zawiesza, sprzet jest nie prawidlowo wykrywalny nawet tam gdzie byla Vista zdarzaja sie wpadki dziwne ze o tym nie napisaliscie tutaj, jestem zdania iz serwisy internetowe nie publkuja prawdy jaka jest zwiazana z Microsoft i nowym Windows 7, wg mnie im nowszy Windows tym coraz gorszy a reklamowanie ich produktow traci sens, nawet dowiedzialem sie ze jest duzy spadek wydajnosci systemu, juz po instalacji nie wspominajac wlaczeniu w to programow antywirusowych ktore jeszcze bardziej spowalniaja prace systemu jak i sieci, jak dla mnie jeszcze bardziej kosztowny badziew za ktorego szkoda wydac kasy pozdrawiam .

  • rudolf
  • 2009-11-20 22:21:21

e-tam, ja pamietam premiere Xp-ka i tez bylo ze badziew, za bardzo kolorowy, duzo wodotryskow, duzo zajmuje na dysku, itp itd. A jak sie okazalo kazdy teraz sie nim podnieca. Juz dawno zaowazylem ze MS ma przeciwnikow i zwolennikow, ja osobiscie lubie ich produkty. Czekalem na Xp, czekalem na Viste i teraz mam 7-ke, nie narzekam. ale jak ma sie slaby sprzet ktory nadaje sie tylko do xp (system ma chba z 9lat) no to trodno. pozyjemy i zobaczymy. pozdrwiam wszystkich

  • ~gość
  • 2009-11-20 22:56:14

@Zainteresowany Brednie opowiadasz, sam zrobilem up z visty do 7 i wzrost wydajnosci widac golym okiem, w tle chodzi wysmienity Norton 09. Od 2 tyg nie mialem zwiechy jak system posadzony a Vista niestety na swiezej instalacji non stop padala niewiediec czemu :D

  • Gość
  • 2009-11-20 23:33:57

Wiem, że ci co nie mają szans Windows7 będą opowiadać dowolne brednie. Najczęściej są dotknięci syndromem tzw. kwaśnych winogron - i całkiem przekonująco dla siebie w to wierzą. Prawda jest taka, biedota, amatorszczyzna, biurokracja lewacka oraz oszuści działają na czymkolwiek, reszta wraca lub stosuje produkty MS i czasem np. AS/400, czy Unix czy MainFrame, nikt umiejący liczyć i potrafiący to porównać w skali większej firmy (nie edący zaślepiony więdzą tylko o linie) już nie wybiera dobrowolnie linuksa.

  • ~gość
  • 2009-11-20 23:35:52

rudolf ale XP był wypuszczony ile lat temu i ile powstało SP dla niego? I co z tego że się nim ludzie podniecają, jak w momencie gdy doprowadzono go do jakiejś użyteczności, przestał być sprzedawany. Ja bym chciał kupić komputerek na którym system będzie mi śmigał bez zarzutów i podatności na wirusy. Jaki mam wybór? MAC albo dowolna maszyna i instalacja np. Ubuntu albo zakup starego kompa z legalnym Xp nie interesuje mnie Vista i 7, bo nie zamierzam tracić czasu na testowanie jakiejś firmie z Ameryki produktu.

  • jasc
  • 2009-11-21 00:18:44

...najbardziej ubawiło mnie zapewnienie Micro$oftu: "To co działało na Viście (urządzenia, sterowniki, oprogramowanie) - będzie działało także na win7". Z tego prosty wniosek - a nigdzie nie znalazłem informacji by było inaczej: to co NIE DZIAŁAŁO na Viście - NIE BĘDZIE także DZIAŁAŁO na Windows 7

  • Zeke
  • 2009-11-21 09:43:57

"i czasem np. AS/400, czy Unix czy MainFrame" O, tadzio wynalazł nowy system operacyjny o nazwie mainframe :) hurra! Jutro ściągam iso i instaluję u siebie na komputerze!

  • Zeke
  • 2009-11-21 10:09:12

"nikt umiejący liczyć i potrafiący to porównać w skali większej firmy (nie edący zaślepiony więdzą tylko o linie) już nie wybiera dobrowolnie linuksa." Tadziu, mówisz dobrze, ino pojęcia ci się poprzestawiały. Nikt umiejący liczyć - a kto będzie umiał liczyć niż giełdy papierów wartościowych :) - JUŻ NIE WYBIERA WINDOWSA. A każdy, kto wybrał w przeszłości, spluwa z obrzydzeniem i wywala produkty MS do kosza.

  • Wesoły
  • 2009-11-21 10:29:52

Zeke, ile tych giełd zostało z Windowsem na pokładzie ? JEDNA na całym świecie ? Zaś Londyńska o czym ostatnio na PCWORLD było - wybrała dobrowolnie właśnie Linuksa. Bo był tańszy, szybszy i lepszy. I to nie o jakieś tam grosze tylko dokładnie 2x tańszy, 5x szybszy i jeszcze ma przynosić 10 milionów funtów rocznie oszczędności. I są to dane podane przez giełdę a nie wyssane z palca jak te Twoje. Pewnie dlatego już się nie podpisujesz. Wstydzisz się samego siebie. Tad (85.222), może pomożesz nam i wytłumaczysz ? A ja z miłą chęcią poszukam tego systemu "mainframe". Kolejny do kolekcji dowód Tadziu że jak zwykle nie wiesz o czym piszesz. Do tego kłamstwami chcesz przekonywać ludzi.

  • Wesoły
  • 2009-11-21 10:38:22

Hehe, wyszła mi śmiesznie ta wypowiedź wyżej. Brzmi jak bym ostatnie zdanie kierował do Zeke. Miało być - "I są to dane podane przez giełdę a nie wyssane z palca jak te Twoje Tadek. Pewnie dlatego już się nie podpisujesz. Wstydzisz się samego siebie."

  • Blackswift
  • 2009-11-21 10:41:16

@XYZ - przecież już jest oficjalne stanowisko Microsoftu w sprawie licencji OEM. Jak ktoś nie czyta co kupuje to niech się nie dziwi, że zostaje piratem mimo, że wydał 500 zł na licencję OEM którj nie ma prawa używać.

  • Sloma
  • 2009-11-21 12:30:45

@Tadzio Tadziu, powinieneś wystąpić w tej reklamie byłbyś gwiazdą na skale światową ;) - http://www.youtube.com/watch?v=Gk4FIIkKXdw

  • Zainteresowany
  • 2009-11-21 12:31:59

Po co to zlosliwe komentarze, czy predzej czy pozniej era Windows sie skonczy, wystarczy wiecej poczytac w internecie jest wszystko a jak ktos nie zna sie na zaawansowanych sprawach to niech sie tu nie udziela, bo robi sobie wstyd .

  • ramones69_Win7
  • 2009-11-21 12:39:26

A mówiłem od dawna że nowy MSwin7 zmiecie-wymiecie wszystkie Linux z laptopów, a OSX przestanie sie sprzedawać... Fakt że jak zawsze linuksiarze i makówki mają inne wizje systemu i świata i dlatego raczej są jak skansen-muzemu-folklor ze swoim 0,8% od 15lat.:D Teraz OSchrome również okazuje sie jednym wielkim niewypałem i porazka, bo kto kupi system z netbookiem który działa tylko w chmurach i wszystko płatne za net operatora aby ten OSchrome wogóle był przydatny komuś w takiej postacie... Więc win7 jest najlepszym systemem, a żal-smutek Linux i Apple ściska dupska bo nigdy nawet razem nie potrafili sprzedać i pozyskać od 15lat więcej użytkowników niż MSwin7 w ciągu 30dni(już8%) i Linux z OSX mogą tylko śnić dalej...:) MSwin7 to nowy najlepszy system jako zamiennik za XP/Vista i polecam wszystkim.. nie ma co krytykować i bzdury pisać, a linuksiarze i piraciarze kiedys to zrozumieją i MSwin7 też kupią... Pozdrawiam...

  • Pawlik
  • 2009-11-21 12:55:01

ramones69_Win7 To widac jak Microsoft wpoil Tobie do glowy ze ich system jest naj, ja juz nie korzystam i nie zamierzam nigdy wiecej korzystac z ich systemow operacyjnych

  • Sloma
  • 2009-11-21 13:00:02

@Ramones Tak, tak, masz rację, kupię sobie komputer z Windowsem7 tylko po to aby zaznaczyć, że nie akceptuję warunków licencji MS na korzystanie z Win7 i dostanę jeszcze kaskę za to. Potem sobie zwyczajnie zainstaluję Linuxa, uśmiechając się szeroko pod nosem, że dostałem jeszcze "rabat" na kompa. A zrobię tak po to tylko, aby producentom komputerów pokazać, że ich polityka sprzedawania komputerów z Linuxem po wyższej cenie niż tych z Windowsem jest zła. Niech za to płacą. Statystyki jak twoje mnie nie interesują. Płacącym za Windowsa gratuluję systemu z wirusami...

  • Wesoły
  • 2009-11-21 13:27:29

Sloma, dziwisz się że wirusy na Windowsa są takie popularne ? Przecież napisanie takowego nie jest trudne a same aplikacje są freeware :-D Jeszcze robią Ci przysługę bo jeden ściąga inne. Ramores, 15 lat ? Ile tak na prawdę nowoczesne Linuksy goszczą na desktopach ? Poza tym zauważ że takie dzieci jak Ty tresuje się jak psy w szkołach na Windowsie i MS Office więc niczego innego nie potrafią. Nazywa się to informatyką gdzie powinno być "tresura bezmózgich klientów MS". Potem w pracy takiemu upośledzonemu dziecku trzeba Windowsa, w domu tak samo bo nic innego nie potrafi. Nieraz nawet nie wiedzą że jest coś innego. Dlatego u nas OS X prawie nie istnieje a w stanach na przykład ma 10% i rośnie. Linux też jest poza polską znacznie popularniejszy. Z jednym się zgadzam. W naszej polskiej rzeczywistości - system uzależniony od dostępu do sieci to kiepski pomysł. O niebo lepiej na netbookach radzi sobie Linux. Jest jeszcze Windows jeżeli ktoś chce mieć wirusy gratis, luki nie łatane miesiącami, rachunek za antywirusa i zamulone urządzenie.

  • Sloma
  • 2009-11-21 14:05:18

@Wesoły Ja się wcale nie dziwię, że wirusy na Windowsa istnieją, dziwię się nieudolnym programistom z Microsoftu, że dalej na to przyzwalają. Co do edukacji w szkołach takich dzieci jak Ramones, hmm... Bez komentarza, jego "zapiski" obrazują doskonale poziom edukacji, nie chodzi mi tylko o informatykę, ale i znajomość języka polskiego również.

  • Pawlik
  • 2009-11-21 14:59:31

To monopolMicrosoft, Windows byl pierwszym systemem ktory stal sie popularny i wszedl na rynek a wtedy nie kazdy mial dostep do internetu i stalych lacz, Linux pojawil sie jako drugi pare lat pozniej, jeszcze nikt o nim wtedy malo co wiedzial ale ze wzrostem jego popularnosci zaczyna sie pojawiac juz wszedzie nie tylko w sieciach ale tez i w roznych czasopismach byc moze kiedys zamiast Windows Linux mozliwe ze opanuje wszystkie komputery moze sie tez inaczej wtedy juz nazywac albo i tak samo, sam system jest wygodniejszy niz Windows a w przyszlosci wszystko bedzie z integrowane z siecia lacznie po gry filmy itd. Siec internetowa sie rozwija w Polsce tez wolnymi krokami ale jesli sie rozwinie do szybkich łacz a internet u nas stanieje wtedy powstana takie wlasnie systemy i mnie sie wydaje ze to co jest zapisane jeszcze na plytach zniknie wraz z pojawieniem sie internetu w kazdym miejscu za grosze a uwczesny monopol jakim jest Microsoft i Windows poprostu padnie bo nie bedzie to juz oplacalne to tyle pozdrawiam .

  • max
  • 2009-11-21 20:00:53

Jeśli chodzi o popularność, to zauważcie analogię z procesorami. Firma AMD jest zaledwie o rok młodsza od Intela. CPU x86 zaczęli robić później, ale robią sprzęt czasami porównywalny, a czasami nawet lepszy od Intela. I co? I nic. Nadal mają małą część rynku. Podobnie jest z Windowsem - był wcześniej na rynku domowym, była ogromna kasa na promocję, przyzwyczajono klientów do tego produktu... i już. Nie ma miejsca dla innych. Inni muszą zdobywać maleńkie kawałki tortu faktyczną pracą i doskonałą jakością. Windows ma swój przeważający kawałek niemal za darmo (w kontekście dbania o klienta).

  • ~gość
  • 2009-11-22 12:46:27

Jak zawsze prawda jest bolesna i niestety na OSX i linux też wirusy-bonety już są od dawna i syf-trojany rozsiewane pd systemem Linux i OSX. Linux to sieć zombie i żaden z gamoni kretynów linuksiarzy-piraciarzy nie ma pojęcia co już ma w systemie i dysku. :D Dzieci i jałopy linuksowe, czas się przenudzić ze snu, bo prawda jest inna od dawna o waszym systemie za free. :D

  • ramones59
  • 2009-11-22 13:14:01

Wreście przytkało psiarnię szczekaczy i klakierów syfu jakim jest każdy linux. Jak win7 totalnie odnosi sukces to jałopy za free dziadostwa siedzą cicho lub piszą bzdury o wirusach...:D Linuksiarze to mają największy wirus w głowie i czas wybrać się do psychiarry... lub zrozumieć co naprawdę lepsze i bezpieczne.!!! Wasz głos to margines głosów wykolejeńców i braku wiedzy o wszystkim... A poziom postów rodem meneli i pijaczków z piwem w ręku z ławeczki w blokowisku lub wsi pod sklepikiem obok remizy. POLECAM tylko MSwin7 i nie słuchać wykolejeńców i idiotów sekty linux cool.

  • Pawcik
  • 2009-11-22 13:36:52

ramones59 Sam jestes margines, nie wiesz wlasnie co tracisz uzywajac Linuxa !, ja mam Ubuntu i dobrze mi znim nie zamienie sie nigdy wiecej na ten badziew z microsyfu .

  • Sloma
  • 2009-11-22 13:51:57

Ramones - drogie dziecko neostrady - zajrzyj do słownika, bo ja nie wiem o czym ty piszesz: "przenudzić ze snu", "psychiarry", "braku wiedzy o wszystkim..." - to ostatnie, to ci się udało naprawdę, jeszcze się taki nie urodził, co by wszystkim rozumy pozjadał.

  • agh
  • 2009-11-22 16:14:39

@ramones "OSX i linux też wirusy-bonety bla, bla, bla Linux to sieć zombie bla, bla, bla" - posty ramonesa są nieustającym źródłem radości, bo tylko on potrafi stworzyć takie pojęcia jak "wirusy-botnety" (jedno to software, drugie hardware, jak to się łączy?), "Linux to sieć zombie" (Lin to system operacyjny, jak nie jest połączony z internetem, to też jest w sieci zombie, czy nie?) itp., itd. Oczywiście to wszystko jest całkowicie pozbawione jakiegokolwiek meritum i oparcia w faktach (no, ramones, gdzie jest ten kawałek kodu w Lin i Ff, który sprawia, że są to konie trojańskie? jeszcze go nie znalazłeś?) i, co najgorsze, napisane jest tak, że Miodek popełniłby samobójstwo (ramones, zainstaluj sobie Ff, tam jest słownik języka polskiego...). @Sloma - nie mów do ramonesa "dziecko neostrady", bo się znowu zdenerwuje, że ON neostrady NIE UŻYWA, tylko ma innego dostawcę internetu!

  • rusineck
  • 2009-11-22 16:29:05

@ramones "A poziom postów rodem meneli i pijaczków z piwem w ręku z ławeczki w blokowisku lub wsi pod sklepikiem obok remizy." No uśmiałem się, aż się popłakałem. A moderator to już tu bardzo dawno nie zaglądał. OS X i linuksy = trojany i syf tia. Kompy o Appla chodzą u mnie w szkole już trzeci rok intensywnie wykorzystywane, szczególnie do pracy w necie. Nie ma wirusów, nie ma zamulania, nie ma fragmentacji. Druga pracownia PC z Windowsami serwer SBS 2003 - porażka, wirus wirusem wirusa pogania, ciągłe narzekanie nauczycieli, na drastyczne spowolnienie komputerów. Dodam tylko, że obie pracownie powstały w tym samym czasie. Tak więc nie słuchać idioty - ramonesa, tylko zainteresować się alternatywami, które do zwykłych zastosowań są tańsze i lepsze (no może Mac jest droższy w zakupie, ale potem to czysta przyjemność).

  • Sloma
  • 2009-11-22 17:12:11

@agh - a sorry on jest dziecko UPC ;)

  • Zeke
  • 2009-11-22 19:33:14

O, to jednak moderatorzy są, tylko wycinają moje posty, a zostawiają Lamonesa... Co tu komentować. PC-Fakt.

  • ~gość
  • 2009-11-22 23:47:06

To se dzieci popisały bzdury i fajowo jest... jutro jełopy linuksowe do szkoły i tam szpanować z linux cool, może jakiś nowy idiota da się wkręcić w ten syf z braku kasy na MSein7 legalny.

  • xxx
  • 2009-11-22 23:59:10

Artykuł sponsorowany ! Windows 7 od wisty nie różni się praktycznie niczym, jeśli chodzi o GUI !

  • ~gość
  • 2009-11-23 09:46:14

@# 89.79.153.15, z braku kasy na MS Windows 7 ? Dziecko, nie wszyscy muszą miesiącami brzdąkać jakąś badziewną muzykę w stodole czy remizie jak Ty by sobie kupić taką bzdurę. Tobie po prostu dziecko nie przychodzi do głowy że ktoś nie chce kupić Windowsa bo go nie potrzebuje. Niestety, granie disco w stodole dla dzieciaków nie nauczyło Cie Ramores tego. Twój ograniczony móżdżek jest za mały by ogarnąć tak prostą myśl. Także wracaj do tej stodoły grać muzykę z dyskietki.

  • ~gość
  • 2009-11-23 09:48:24

przyszedl po prsotu lepszy system i ci co siedza na xp trzesa portkami bo "znow" czyli raz na 6-7 lat beda musieli zmienic system bo za jakis czas ktos do nich przyjdzie i go wysmieje ze jeszcze pracuje na xp kiedy dawno kroluje 7

  • ~rusineck
  • 2009-11-23 21:05:29

@ramones Mądrość rodem z remizy i położonej nieopodal budki z tanim winem. A przykład z Gemiusem ooo nie do obalenia. Dość powiedzieć, że duża liczba użytkowników lina blokuje gemiusa. Wsadź sobie zatem swoje cyferki tam gdzie się podcierasz.

  • ~Pawcik
  • 2009-12-16 20:53:24

Wg. mnie jeżeli kupuje się komputer to powinien być sprzedawany bez systemu operacyjnego, w końcu nie kązdy nowy produkt firmy Microsoft jest dobry jeśli chodzi o system i pod stałą sieć, z tego co wiem te systemy nigdy nie były pod sieć pisane, jeśli nie potrzebujesz nowego Windowsa możesz starać się o zwrot kasy jeśli korzystasz z innego systemu lub ze starszego Windows, Windows jest dobry ale już bez internetu, podłączając go pod sieć narażasz swój system na spore infekcje, po zwiechy systemu włącznie, ja używam linuxa Ubuntu i mam z tym spokój szkoda że takie systemy są nało jeszcze doceniane, ponieważ sieć pod takimi systemami chodzi zupełnie inaczej niż pod komercyjnym oprogramowaniem często nielegalnym .

  • ~Dociekliwy
  • 2010-01-16 12:48:03

A co wiecie o wersji "niby masz system" Windows 7 Starter PL na netbooki?

reklama

Popularne produkty

Nokaut

Pobierz bezpłatnego e-booka

20 lat polskiej sieci
Ebook 20 lat polskiej sieci to kompletna charakterystyka polskiego internetu (oraz polskiego internauty). Odpowiadamy na pytanie, jak wygląda nasz kraj na tle bliższych i dalszych europejskich sąsiadów pod względem popularyzacji szerokopasmowych łączy internetowych i rynku mobilnego. Wymieniamy również wady i zalety korzystania z bezpłatnych punktów dostępowych.
Jeśli chcesz otrzymać darmowego e-booka, wpisz swój adres e-mail. Wyślemy Ci go natychmiast!
Wyrażam zgodę na wykorzystywanie mojego adresu email do celów marketingowych. rozwiń »

  Kariera w IT 2012

Kariera w IT 2012
Uczelnie, rynek pracy, rekrutacja, pracodawcy, rozwój zawodowy - czyli wszystko, co chcielibyście wiedzieć o pracy specjalistów IT w Polsce. Piszemy jakie uczelnie wybrać, dlaczego warto studiować informatykę i kierunki techniczne, jak wygląda proces rekrutacji i jak dobrze wypaść przed pracodawcą, opisujemy pracodawców - firmy IT - i możliwe ścieżki kariery.

  Rekomendacje

reklama
reklama
Warunki obsługi - Kontakt - Regulamin
Polityka prywatności - Serwis zgodny z ASME
Serwisy IDG - Reklama -
© Copyright 2011 International Data Group Poland S.A.
04-204 Warszawa ul. Jordanowska 12
tel.(+4822)321-78-00   fax(+4822)321-78-88
Archiwum wiadomości: 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001