Napisz do nas!

Opisz nam swój problem, podpowiedz czego brakuje w naszej bazie lub co możemy zmienić:


Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.

Ultimate Mortal Kombat 3

08-11-2006, Redakcja
Chyba każdy chociaż raz słyszał o kultowej serii bijatyk Mortal Kombat, na której podstawie nakręcono aż dwa filmy fabularne. Jako jedna z 23 postaci, gracz musi stanąć do morderczego turnieju sztuk walki. Oczywiście oprócz trybu turnieju dostępny jest multiplayer, w którym dwóch użytkowników może zmierzyć się na jednym komputerze.

Ultimate Mortal Kombat 3

Liczba pobrań: 0
Cena/licencja: Abandoware
Platforma sytemowa:
Windows
Producent/dystrybutor:
Software Creations Ltd.
Nazwa pliku: ultimate_mortal_kombat_3.exe
Rozmiar: 3.94 MB
Chcesz dodać program?
Link nie działa?
Napisz do nas!
Chyba każdy chociaż raz słyszał o kultowej serii bijatyk Mortal Kombat, na której podstawie nakręcono aż dwa filmy fabularne. Jako jedna z 23 postaci, gracz musi stanąć do morderczego turnieju sztuk walki. Oczywiście oprócz trybu turnieju dostępny jest multiplayer, w którym dwóch użytkowników może zmierzyć się na jednym komputerze.
reklama


Komentarze

  • darus99
  • 2006-11-08 19:07:24

spoko gra

  • SATANAS
  • 2007-01-21 16:29:23

O boże ludzie nie ściągajcie tego to jest gorsze od mario!

  • majki
  • 2007-01-28 19:54:04

gra taka owaka ale wie ktoś jak się tam robi kopnięcia i inne takie ciosy?

  • Pitus
  • 2007-02-09 15:59:28

ja jak to wlonczyc bo jak wlanczamto jakies napissy ?? co jest

  • bibi
  • 2007-03-16 09:33:57

zajebiste

  • Lorak
  • 2007-03-22 13:04:31

Klasyka. Szkoda tylko ze ta wersja jest emulowana z segi a nie z automatow. Grafika w 256 kolorach, mniej krwi. Ogolnie mocno okrojona. Chyba lepiej zalatwic sobie MK Trilogy.

  • mati
  • 2007-03-27 15:57:51

zryta grafika

  • Intervoyager
  • 2007-04-13 11:32:42

Ta wersja u mnie na kompie nie działa, poniewarz nie ma możliwości zadawania ciosów. Co innego wcześniejsza wersja. Może ktoś jeszcze pamieta o następnych grach z serii Mortal Kommbat?

  • Tajson
  • 2007-04-21 19:22:27

Zarąbista gierka nie wiem dla czego innym się nie podoba.

  • Darou
  • 2007-04-23 15:50:41

Ta gra wymiata wszystkie najnowsze gry z serii bijatyk..Fajnie jest wrocic za pomoca gry do czasow dziecinstwa:)

  • kotarbiszon
  • 2007-04-26 18:53:27

ta gierka kosi pozostałe nie można sie od niej oderwać

  • matix
  • 2007-05-16 20:28:30

Klasyka; pamietm do dzis jak mialem 9-10 lat i na fliperze ja wielokrotnie przechodzilem, ale lepiej pobrac mame lub jakas inna wersje bo ta jest nie do grania

  • csk49
  • 2007-05-22 16:01:28

Zajebista giera. Wymiata wszystkie inne nawalanki.

  • przem45
  • 2007-05-22 17:25:27

ta wersja to totalna nędza

  • trash
  • 2007-05-23 08:07:39

To najlepsza część na PC, no i jeszcze trylogia jest zajebista. Szkoda że najnowsze części nie są na PC

  • vieri
  • 2007-06-07 09:06:33

dyl tylko jak tu sie leje :P

  • CHUDY
  • 2007-06-17 00:00:00

sijjj

  • mati
  • 2007-06-17 20:44:49

ta gra jest super tylko na kturym sie bije??

  • Bartix
  • 2007-07-21 15:23:06

ja uważam żę mortal kobat to njlepsza gra na świecie nie ma lepszej gry i znam wrzystkie kody do tej gry kiedyś lubiałem gta ale kiedy zagrałem polobiłem mortal kobat.

  • boron
  • 2007-07-27 17:23:32

bardzo lubie mortal kombat

  • diablo
  • 2007-08-01 19:03:05

gra jest super fatality extra.

  • ~gość
  • 2007-08-01 22:50:44

Gra super

  • Shang
  • 2007-08-01 22:52:17

Gra super, ale Trylogia Mortala fajniejsza

  • Sprite
  • 2007-10-17 19:51:36

Jak tu się robi fatality?

  • YuZ
  • 2007-10-18 13:19:49

Kaszaniasta wersja. Kto wpadł na tak kiepski pomysł udostępniania jej na emulatorze Segi?? Pełna wersja na PC jest o wiele bardziej rozbudowana i miodna. Nie zmienia to faktu, że ''trójeczka'' Mortala była częścią najgorszą z całej trylogii. Zbyt dziecinna i cukierkowa. Klimatem nie dorastała MK2 do pięt.

  • KUBA
  • 2007-10-23 16:37:12

YDBVDFHF

  • ~gość
  • 2008-01-27 16:44:57

fajne

  • marek1198
  • 2008-02-02 13:33:28

Jes oky a wie ktos jak sie robi fatality,brutality itd

  • gosciu
  • 2008-02-03 00:54:34

gra znakomita jest!

  • ~gość
  • 2008-06-30 15:54:12

TA GRA JEST BARDZO POCIĄGAJĄCA

  • Rik
  • 2008-07-22 14:48:02

Fajna gra polecam

  • Scorpion
  • 2008-08-23 01:52:06

Gra jest zarabista, ale nie radze sciagac jej z tej strony poza tym o wiele lepsze sa mk2 (najbardziej krwafa czesc), mk trilogy (najwiecej postaci) i oczywiscie mk4 (3D) pozdrawiam wszystkich fanow MORTAL KOMBAT Scorpion

  • ~gość
  • 2009-01-01 13:20:41

super gra

  • ~gość
  • 2009-01-01 13:25:10

gra superowa na 102 nailepsza gra na świecie grałem w tom gre przez cały tydzien

  • ~gość
  • 2009-01-01 19:31:09

superowa gra ultimate mortal kombat 3 jest bardzo fajna i nailepsza gra z tych biatyk

  • nick...
  • 2011-02-25 22:14:31

jak to sciagnać ?

  • nick...
  • 2011-07-15 20:03:20

klasyka zapraszam do wersji z automatów emulator mame

  • Prawdziwy.
  • 2012-01-10 08:18:40

to nie jest orginalny MK3 ULTIMATE orginal zajmuje okolo 60mb cos jak trylogia a to jakies gowno jest sory ale tak aprawda

Kontakt - Regulamin - Polityka prywatności
Serwis zgodny z ASME - Serwisy IDG - Reklama -

Prenumerata: PC World, Computerworld, CIO, Networld
© Copyright 2014 International Data Group Poland S.A.
02-092 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 18a
tel.(+4822)321-78-00   fax(+4822)321-78-88