Napisz do nas!

Opisz nam swój problem, podpowiedz czego brakuje w naszej bazie lub co możemy zmienić:


Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.

Reksio i czarodzieje pl

10-05-2006, Redakcja
Brzęk tłuczonego lustra przerywa gorączkowe rozważania Czarodzieja - oto przez jego gabinet przelatuje z okrzykiem: „No nie wierzę!” monstrualnych rozmiarów kret. W ślad za nim do Krainy Czarów wkracza dzielny pies Reksio..

Reksio i czarodzieje pl

Liczba pobrań: 516
Cena/licencja: Demo
Platforma sytemowa:
Windows 95/98/ME/NT/2000/XP
Producent/dystrybutor:
Aidem Media
Nazwa pliku: R_Czaro.exe
Rozmiar: 75.91 MB
Chcesz dodać program?
Link nie działa?
Napisz do nas!
Gdzieś w chylącej się ku upadkowi Krainie Czarów Burektor Uniwersytetu Magii studiuje tekst pradawnej przepowiedni. Wynika z niej, że jedynie tajemniczy Wybraniec ma moc wystarczającą, aby zdemaskować Tego, Który Tak Potwornie Mąci i powstrzymać jego niecne knowania.

Brzęk tłuczonego lustra przerywa gorączkowe rozważania Czarodzieja - oto przez jego gabinet przelatuje z okrzykiem: „No nie wierzę!” monstrualnych rozmiarów kret. W ślad za nim do Krainy Czarów wkracza dzielny pies Reksio..
reklama


Komentarze

  • klaudia
  • 2007-05-28 10:49:48

ja tu wogóle znaleść kodu do reksia i czarodzieje.po 10-ciu min gry wyskoczył mi ludzik z obrazkami i mówił że mam wpisać kod na opakowaniu a ja gre zciągnełam z e-mule.plis pszyślijcie mi ten kod

  • jaga
  • 2007-09-16 11:31:03

klaudia kody sie nie rodza jak masz z e-mule to musisz poszukac tam kod reksio czarodzieje

  • danio
  • 2007-12-06 20:48:32

kod jest taki chomik puzniej jak na obrazku macie jakiegos czarofzieja to on chyba zulty strus i kret

  • marta
  • 2008-01-15 17:18:27

danio jestes pewny? u mnie ten kod jest bledny. chyba ze zle zrozumialam mozesz podac mi cyframi liczac od gory i od lewej? np. reksio to numer 3

  • Tomen1
  • 2009-04-06 18:14:29

ten kod to 1 , 5 , 4 , 6

  • budzik
  • 2009-04-13 11:51:18

ja wam go podam otoz;al chomik al chemik,chomik,ptak dodo i kretes

  • budzik
  • 2009-04-13 12:17:14

teraz moge wam powiedziec co robic dalej,ja tom gre przeszedlem: 1idz do gryfindyka i naucz sie czarowac 2wyjdz z zamku i spidem do smokreta 3lecisz nim za pomoca spacji 4po przejazdzce idz do piwnicy aby stworzyc eliksir 5idz do ratusza i uwolnij kretesa 6idz do lisa i z nim porozmawiaj 7idz na mury odeprzec drob chaosu 8znajdz klucz gdzies w piwnicy al chomika 9lecisz do piklibi 10tam znajdz 4 zelaztwa i uwolnij spielmaustera 11znajdz w lochach karte sledztwa 12jak wrocisz to musisz pokonac drugi drob chaosu 13lecisz do krainy bajek 14tam musisz rozne sprawy wykonac 15przyniesz kapturkowi kapturek 16uratuj krasnoludki 17porozmawiaj z krolowa sniegu i zamroz gore oraz znajdz dla niej palac 18lecisz do bobroru tam przejdz przez las i przplyn rzeke 19gdy wrocisz to pokonaj ostatni drob chaosu 20 gdy pokonasz to idz do sali kolo pracowni gryfindyka 21tam musisz wskazac ktory tak maci 22jestes w krainie alicji 23wejdz do pomieszczenia po lewej i porozmawiaj z kotem 24kliknij 2 razy na zolta szuflade i 4 razy na pomaranczowa 25wyjdz i idz do srodkowego pomieszczenia i kliknij 3 razy na czerwona szuflade a 1 na niebieska 26wyjdz i wejdz do pomieszczenia po prawej i tam kliknij 5 razy na przedostatnia szuflade a 6 razy na ostatnia i stworzysz schody 27wez dzbanek i podlej wszystkie grzyby 28wejdz na grzyba i odgadnij zagadki robala 29masz klucz,wiec idz za znakiem i uwolnij bialego krolika i idz za nim 30to juz ostatni etap tej gry czyli znajdziesz niebieska kosc i wrocisz do domu.

  • budzik
  • 2009-04-13 15:58:48

nie moge ulozyc szuflad w sali po prawej by wejsc na grzyba pomocy.......!!!!!

  • kuba
  • 2012-08-19 10:34:03

kod jest taki al chomik chomik tukan kretes

  • klank
  • 2013-10-18 17:28:17

klaudia kody można znalesici w internecie

  • oskar5225
  • 2013-11-24 13:30:20

fajne;mimo tego ze ten czrodziej dyrektor byl tym zlym.

  • oskar5225
  • 2013-11-24 13:31:27

ytuh ty

Kontakt - Regulamin - Polityka prywatności
Serwis zgodny z ASME - Serwisy IDG - Reklama -

Prenumerata: PC World, Computerworld, CIO, Networld
© Copyright 2014 International Data Group Poland S.A.
02-092 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 18a
tel.(+4822)321-78-00   fax(+4822)321-78-88