Napisz do nas!

Opisz nam swój problem, podpowiedz czego brakuje w naszej bazie lub co możemy zmienić:


Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.

Postal 2

17-04-2003, Redakcja
Niezwykła strzelanina FPP utrzymana w klimacie psychologicznego thrillera, dająca graczowi sporą swobodę w prowadzeniu rozgrywki.

Postal 2

Liczba pobrań: 1490
Cena/licencja: Demo
Platforma sytemowa:
Windows
Producent/dystrybutor:
Whiptail Interactive
Nazwa pliku: postal2demo.exe
Rozmiar: 129 MB
Chcesz dodać program?
Link nie działa?
Napisz do nas!
Niezwykła strzelanina FPP utrzymana w klimacie psychologicznego thrillera, dająca graczowi sporą swobodę w prowadzeniu rozgrywki. Gra powstała w oparciu o silnik graficzny Unreal Warfare. Wersja demo zawiera jeden poziom gry.
reklama


Komentarze

  • postalmaniak
  • 2003-04-17 15:47:50

postal to najlepsza strzelanka & rpg. zabijasz lopata - tluczesz babe, lejesz na ryj i oblewasz benzyna, a potem podpalasz zapalke, odchodzisz, celny rzut i bum.

  • bilu
  • 2003-04-20 08:11:55

gra po prostu wymiata ( a graficznie jest po prostu wspaniała i to nawet na nizszych ust.)a najlepiej scharakteryzować może ja zdanie : gra jest tak brutalna jak osoba która w nią gra . POLECAM

  • kondii
  • 2005-04-19 20:43:38

Uwielbiam Postala bo można wiadomo <i>komentarz edytowany przez moderatora</i>

  • Gary Coleman
  • 2005-05-26 13:03:47

GRA JEST WPROST IDEALNA.GDY ZAGRAŁEM W TĄ GRE W 2002 ROKU BYŁEM POD WRAŻENIEM GRAFIKI SZCZEGÓŁÓW I ANIMACJI SZKIELETOWEJ.GRA MA BARZDZO DUŻO SEKRETÓW.NP:PO UKOŃCZENIU GRY GDY CHCEMY PRZEJŚĆ JESZCZE RAZ ODKRYWAMY NOWE PRZEJSCIA I SEKRETY MIĘDZY INNYMI STROJ POLICJANTA.NIESTETY GDY CHCEMEY GRAĆ W GRE NA NAJWYŻSZYCH DETALACH TO POTRZEBA MOCNEGO SPRZĘTU.GRE POLECAM KAZDEMU KTÓRY CHCE ZAGRAĆ W SOLIDNĄ PEŁNĄ CZARNEGO CHUMORU GRE.POLECAM RÓWNIEŻ DODATEK APOCALYPSE WEEKEND KTÓRY JEST RÓWNIEŻ BARDZO FAJNY I ZABAWNY.

  • sergiusz
  • 2005-05-26 13:15:59

GRA JEST BARZDO FAJNA PEŁNA SZCZEGÓŁÓW I DOBREJ GRAFIKI. BARDZO DOBRY JEST TEŻ DODATEK DO GRY APOCALYPSE WEEKEND. TERAZ CZEKAM NA POSTAL 3 NA XBOXA. O GRZE: W GRZE WCIELASZ SIĘ W FACETA O IMIENIU KOLEŚ . POSIADA WREDNA ZONE KTÓRA DAJE MU MIĘDZY INNYMI ZADANIA DO WYKONANIA.NP;KUPIĆ MLEKO ALBO WYMIENIĆ CZEK.POD CZAS TAK NORMALNYCH ZADAŃ KOLESIOWI PRZYTRAWIAJĄ SIE ZWARIOWANE PRZYGODY.W GRZE MAMY WOLNĄ REKĘ. JEST SPORE MIASTO W KTÓRYM MOŻEMY SIE SWOBODZNIE PORUSZAĆ.GRA JEST PODZIELONA NA ETAPY PONIEDZIAŁEL WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK Z BIEGIEM DNI ODBLOWUJĄ SIE NAM POSZCZEGÓLNE KAWAŁKI MIASTA. SOBOTE I NIEDZIELE MOŻEMY ZAGRAĆ W ZWARIOWANYM DODATKU APOCALYPSE WEEKEND.

  • elf
  • 2006-02-13 10:01:09

nie chce mi chodzic na kompie :(

  • Johnson Wyrocznia
  • 2006-10-26 17:14:12

WELL WELL co tu sie dzieje komentarze na pol kilometra prosto z Moskwy chyba powiesciopisarze i inni sciemniacze moim zdaniem gry komputerowe sluza do brendzlowania mozgo tej gry nie znam i znac nie chce komentarz przesl menager z kosmosu GÖRCHARD SCHRÖDR

  • dude
  • 2007-04-18 17:37:04

Postal jest bezbłędny! w życiu nie widziałem takiej rzeźni! Najlepsza jest maczeta - boomerang z Apocalypse Weekend. Po prostu wymiata!

  • ~gość
  • 2007-11-25 08:43:50

skąd pobreać pełną wersje demo jest super prosze powiedzcie skąd moge pobrać postala 2 plisk

  • ~gość
  • 2007-12-22 22:07:48

Zajebiste to jest

  • vax
  • 2007-12-25 09:28:01

Ej nie przesadzajcie grafika jest denna :P A pozatym to extra :)

  • Remax
  • 2008-11-08 18:47:55

poprostu gra wprost zniewalajaca xDDDDDD super cooolk1!:D:D

  • Postal Dude
  • 2008-12-24 22:03:51

Gra świetna. Ogromna swoboda poruszania się po miasteczku i możliwość robienia wsyztskiego co się komu podoba. A tak wogóle to apel do panów z IDG - Postal 2 Share the Pain jest już LEGALNĄ i MOŻLIWĄ DO POBRANIA na stronie producentów grą. Więc zmienić tylko link do pobierania, licencję na freeware i patrzyć na rosnącą ilość ściągnięć ;) Pozdrawiam

  • NaMe
  • 2009-03-09 15:23:42

sluchajcie gralem w to dawno ale zagral bym z checia ponownie prosze pomuszcie odnalezsc mi pelna polska wersje bo sa zajebiste texty do pobrania z gory dzieki i licze na pomoc odp piszcie na gg 10001843

  • DG
  • 2009-06-04 17:47:42

POMOCY!!!! gra jest super ale może wie z kąd ją ściągnąć pełną wersje i z darmo wrzucie jakiś link BŁAGAM

  • ~gość
  • 2010-10-10 13:43:57

¶wietna gra ''

  • nick...
  • 2011-03-31 09:57:38

gram w tom gre i jest rze tak powiem ZAJEBISTA;P

  • mati
  • 2011-04-04 16:30:18

darciowa ta gra

  • nick...
  • 2011-06-07 09:33:07

żall

  • nick...
  • 2011-06-26 19:49:12

Tak grze nic nie brakuje

  • babes
  • 2011-07-21 21:53:36

zajebiaszcza :D

  • nick...
  • 2011-08-19 16:07:03

A czy ta gra jest darmowa?? plis powiedzciw

  • Jakiś tam
  • 2012-05-10 16:53:37

Poda ktoś link do ściągnieńcia pełnej wersji

  • SUPER :)
  • 2012-09-05 18:50:40

za darmo to jest?

  • ..............
  • 2012-09-05 18:53:20

za darmo?

Kontakt - Regulamin - Polityka prywatności
Serwis zgodny z ASME - Serwisy IDG - Reklama -

Prenumerata: PC World, Computerworld, CIO, Networld
© Copyright 2014 International Data Group Poland S.A.
02-092 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 18a
tel.(+4822)321-78-00   fax(+4822)321-78-88
Archiwum wiadomości: 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002 2001