Napisz do nas!

Opisz nam swój problem, podpowiedz czego brakuje w naszej bazie lub co możemy zmienić:


Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.

GTA: San Andreas movie 3

09-06-2005, Redakcja
Film dokumentujący ukończenie całej GTASA w wersji na PS2 w rekordowo krótkim czasie. Jego autorem jest Andy 'NTG' Nelson, któremu udało się przejść całą "Grand Theft Auto: San Andreas" w ciągu 7 godzin i 46 minut.

GTA: San Andreas movie 3

Liczba pobrań: 1412
Cena/licencja: Freeware
Platforma sytemowa:
Windows
Producent/dystrybutor:
Rockstar Games
Nazwa pliku: gtasa_quickdone_746_movie_lq.zip
Rozmiar: 745.65 MB
Chcesz dodać program?
Link nie działa?
Napisz do nas!
Film dokumentujący ukończenie całej GTASA w wersji na PS2 w rekordowo krótkim czasie. Jego autorem jest Andy 'NTG' Nelson, któremu udało się przejść całą "Grand Theft Auto: San Andreas" w ciągu 7 godzin i 46 minut (według wskazań zegara w grze). Podzielony na 37 odcinków film pozwoli Wam prześledzić każdą sekundę rozgrywki w tej wersji - od samego początku po finał gry!
reklama


Komentarze

  • Ziomek
  • 2005-06-21 12:31:04

Pomysl na zamieszczenie tego pliku jest bardzo dobry tylko ze jeste jeden problem -------> ten plik sie nie sciaga :] Jesli mozna zrobcie cos z tym

  • {LeP}*SEBA*
  • 2005-06-28 10:39:04

Mi sie normalnie ściąga . Jakiś niezły typ w 7 godzin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja utknołem na 20% i gram 14-16 dni . ciekawe czy grał na kody hymmmm ???????????

  • Roland czajkowski
  • 2005-07-09 10:54:19

ta gra jest zajefajna

  • * * * MATEJ * * *
  • 2005-07-13 10:15:25

Wszystko spoko, ale ta gra jest na kilka ładnych tygodni, a koleś co przeszedł ją w 7 i pół godziny napewno gał na kodach a to o wiele, wiele skraca i ułatwia przejście tej gry.

  • Piłoż
  • 2005-07-13 11:23:36

Ja gram z kodami, nawet zastosowałem program pastekeys do wklejania kodów w GTA SA i za żadne skarby nie da się przejść w 7 godzin :-/ To jest jajakś ściema :-/

  • leopess
  • 2005-07-13 19:41:45

Wiecie jechałem kiedyś furką na mazury leciałem równo tylko szosa i ja a kolo obok oglądał sobie jeziora ,łąki ,lasy.........

  • G T A
  • 2005-07-15 19:34:16

Ogólnie gra jest bardzo dobra. Widać że twórcy tej gry sie nieźle starali. Gra wciąga tak jak jej poprzednia wersja VC. Jedyna i niewielka wada to grafika nienajlepsza, ale i tak wciąga na wiele wiele godzin. Sporo jest aut, jednośladów, misji,mini gier , broni i rowery to rewelacja dla mnie. I przy okazji nie psujcie świetnej zabawy kodami. Potem po przejściu całej gry nie czuje sie tego. Naprawde.

  • roni_111
  • 2005-07-20 12:49:05

szkoda ze tego pliku nieda się ściągnąc proszę zróbcie coś z tym

  • daniel
  • 2005-07-20 16:31:51

Ta gra jest najlepsza na Swiecie przeszłem ją całą w 10godzin 15min rowery są świetne gra jest super dla mnie najlepsze gry to gta vice city i gta san andreas ale najbardziej lubie andreas

  • kamil
  • 2005-08-04 10:09:04

niemozliwe ! ja gram z kodami joz ze 3 tygodnie i nie moge przejsc tej gry

  • TnT
  • 2005-08-12 00:35:32

Nie grał na kodach. Wykonał tylko "wymagane" misje do przejścia gry, a jest ich ze dwadziescia pare. No i spieszyl sie wszedzie.. Nie uzywal kodow. Koment to "daniel" - tak tak chlopaczku.. 10 godzin.. oczywiscie. mamusia nie mowila ze mowi sie "przeszedlem" a nie "przeszlem"? masz styl pisania jak moj 9 letni kuzyn i pewnie gdzies tyle tez masz.. A co do mojego gierzenia.. gram juz gdzies trzeci tydzien i zostala mi ostatnia misja, w ktorej trzeba zatluc Big Smoke'a (tak tak..zabić swojego homie), a potem zasuwac za wozem strazackim i ratować Sweeta.. cholernie trudna jest, nie spieszcie sie do niej i delektujcie sie tą gierką, bo to po prostu C U D O ;] Peace 4 all.

  • Ziomus
  • 2005-08-12 09:57:45

Yo! Ktoś przede mną napisał że jest sałba grafika w SA! :/ Bzdura! Oczywiście Ty możesz mieć słabą jak grasz na najmniejszej rozdzielczości bo masz jakiekoś kompa złoma który ledwo ciągnie SA, ale tacy co mają SUPER KOMPA i grają na rozdielczości (przynajmniej)800x600x32 to wiedzą że grafika jest wspaniała, ale najlepiej się gra na rozdzielczości 1024...idt. Więc nie mów że masz słabą grafike skoro grasz na minimalnej rozdzielczości! A co do tego kolesia co przeszedł SA w 7h i 46min hmmmmm... Brak mi słów:) Ja przeszedłem wszystkie wersje GTA od 1poVC, ale SA jeszcze mi się nie udało, oczywiście gram bez kodów!! Co to za gra z kodami bez sensu:/Nie ma tej satysfakcji na koniec jak się przejdzie i można powiedzieć przeszedłem tą gierkę bez kodów. RE5PECT(SZACUNEK, PEACE dla niekumatych ;)

  • fusy
  • 2005-08-13 20:29:07

to sciema nie ziomy jak mazna przejsz w 7 godin hyba <i>komentarz edytowany przez moderatora</i>

  • Boggy
  • 2005-08-18 11:08:29

Sciema totalna nawet na kodach nie przejdzie się całej gry w 7 godzin. Może grał w wersję demo !!!

  • tadek
  • 2005-08-22 18:30:26

co do grafiki do jest nawet dobra, ale ogólnie słaba sama jazda rozdzielczością nie wiele pomoże najlepiej detalami i wygładzaniem krawędzi, ale rozdzielczosć 800x600 to mus, bo inaczej mało widać na ekranie

  • Livius
  • 2005-09-11 08:56:26

Wie ktoś skąd ściągnąc demówkę SA???

  • malutki
  • 2006-01-26 16:55:01

ktośmi poda jak sie sicioga gta san andreas plis plis plis plis plis plis

  • malutki
  • 2006-01-26 17:00:41

plis plis jak sie sicioga sa

  • kler
  • 2006-02-20 16:21:09

od kilku miesiecy prubuje sciagniac G.T.A San Andreas niewiem na jakiej to stronie i jak można to ściagnac.Prosze niech ktos pomoze mi z tym PROSZĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • blagam
  • 2006-02-21 17:16:07

JAK SIĘ SICIĄGA GTA SAN ANDRREAS BARDZO BYM CHCIAŁ MOZE BY KTOS PRZESLAL MOJE GG 772127

  • Krzysiek
  • 2006-03-15 20:39:24

To proste jak drut jak to ściągnąć to pisz na tej stronie!PISZE POBIERZ NACIŚNIJCIE TO I JUŻ I NIE NACISKAJCIE TAM GDZIE JEST @ ! ZŁ TYLKO ZA DARMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Krzysiek
  • 2006-03-16 14:24:12

To znowó ja właśnie ściągam sobie GTA San Andreas tyle tylko się sciąga z długo

  • wojciech
  • 2006-05-25 16:08:43

podajcie strone gdzie mozna pobrac G.T.A San Andreas. prosze

  • Krzysiek
  • 2006-05-28 15:30:20

Cześć to znowu ja Krzysiek pobierzcie to Gta San Andreas jest to super!powiadomcie o tej stronie wszystkich swoich znajomych!To na tej stronie można pobrać GTA SAN ANDREAS mówie to do wszystkich!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • op
  • 2006-06-09 10:40:37

Gdzie jest program do pobrania GTA SAN ADREAS proszę mi powiedzieć.

  • Domcia_13
  • 2006-07-12 09:21:41

Ściągam tą gre tylko nie wiem ile to trzeba czekać bo nawet nie mam jeszcze % czy ja mam czekać godzine aż będzie 1 %??

  • kamil1421
  • 2006-07-16 23:58:51

ja ściągam demo ale bardzo chciałbym mieć pełną jak by ktoś wiedział skąd można ściągnąć pełne gta sa to to jest moje GG:9853256 plisssss piszecie jak będziecie wiedzieć z góry dzięki:P:P:D:D

  • marcin
  • 2006-07-23 11:13:57

ale fajnie będe miał gta san andreas

  • Mistrz Gier
  • 2006-07-29 17:01:56

Włączie flashget i czekajcie 19 Godzin. Ja już ściągnąłem jest za . . . . . ta.

  • kosa
  • 2006-08-02 14:06:09

to jest z.....e czemu zamiast gry to mam kilka filmikow z ta gra z........e

  • Jimmy
  • 2006-08-26 00:56:37

Ludzie wy się popsrostu ośmieszacie. Tu nie ma do pobrania gry ale jest do pobrania Film jak gość przeszedł grę w 7 godzin. Czy wy naprawdę nie umiecie czytac a może zaliczacie sie do dzieci neostrady sskoro takie głupie pytania zadajecie. Jak ktoś z was chce grę to niech idzie do sklepu

  • K&gt;W&gt;S
  • 2006-11-16 17:08:38

trele morele tu sie nieda ściągnonc tej gry ja miałem kupnom ale mi sie 2 razy połamała wie ktoś gdzie morzna jom ściągnąc

  • Tom
  • 2006-12-07 15:32:14

Ta gra to coś niezwykłego nie ma leprzej od niej gry chociaż rywalizuje z nią GOTHIC III

  • emule rlz
  • 2007-01-12 12:23:50

ściągnąć to mozes wrzystko z emule

  • piter
  • 2007-01-14 14:06:17

gówno, gówno i jeszcze raz badziiewie. wysłałem sms.a zeby mi się szybciej pobrało i pobiera mi się tak samo jak wcześniej!!!

  • seba
  • 2007-01-27 10:43:04

fajna ale po jakimś czasie sie nudzi dam 3

  • Krzysztof15k2
  • 2007-01-27 17:59:33

a gdzie to umieścićw jakim folderze ???????????

  • kondzio
  • 2007-04-08 18:44:36

plis skat mozna sciagnac gta sa,3, vicecity piszcie gg9337704

  • jachoooo
  • 2007-05-05 18:56:27

ten film jest super tylko dlugo sie sciaga

  • maniek
  • 2007-05-15 18:46:35

gra super odlot mi sie sciaga ale kiedys gralem

  • Qolog
  • 2007-06-08 22:55:36

zajebista gra

  • ~gość
  • 2007-07-08 21:58:33

gta jest wywalone w kosmos

  • tomek
  • 2007-07-13 20:00:01

Gra jest super ściągnij a nie pożałujesz naprawde serio gra w nią od początku jak tylko wyszła na rynek.

  • maros13
  • 2007-07-29 15:18:53

Fajna GRA.Zajeboska!!! Grałem u kuzyna!!! Prosze help!!! Jak to ściągnąć... błagam was... please :-(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((. Mój gg 11445859 ZROZPACZONY:-( Marek

  • CJ
  • 2007-08-02 22:39:29

KOD NA ODRZUTOWIEC:JUMPJET POLECAM TE GRE JESZCZE JEDNO MUSICIE ISC DO CYTADELI ADRES RAYSKIEGO 19 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ww
  • 2007-08-13 14:19:53

paweł sobik + marlena plinta = wielka miłosc

  • ero
  • 2007-09-07 16:02:42

ej to to jest gra czy zwiastun ???

  • Mko
  • 2007-09-23 07:15:40

Sciągnołem to ale nie dziala.

  • ~gość
  • 2007-10-06 11:21:56

fajna ale ma wady

  • dawcio
  • 2007-10-18 14:40:17

jeszcze ściągzm ale już ściągam

  • karo15
  • 2007-10-20 18:44:07

jak to się ściąga bo nie moge otworzyć

  • ~gość
  • 2007-10-24 14:07:33

ta gra jest bomba

  • Bartek
  • 2007-10-24 17:33:03

ta gra jest zarombista!!!!!!!!!!!!

  • adrian
  • 2007-11-16 18:03:55

ile mam czekać za nim się ściągnie

  • kostek32
  • 2007-11-25 07:51:03

podoba mi się ta gra bo w niej można strzelać do wszystkiego co się rusza i o to mi w tej grze chodzi !

  • Tom
  • 2007-11-29 19:29:11

super

  • daw
  • 2007-12-11 13:26:35

jest najnajnajnajleprza

  • gtanet
  • 2007-12-15 21:33:41

ta gra jest super leciałem nawet samolotem

  • mis
  • 2008-01-17 19:41:12

nieza gra moja najlwpsza

  • momo
  • 2008-02-29 18:21:54

bardzo piękna gierka

  • kiwała
  • 2008-03-25 13:41:04

siema jak ta gra sie wam sciagała dxxd

  • kiwała
  • 2008-03-29 11:26:39

mam pytanie czemu jak sciagałem tom gre w pewnym momecie tak mi pisało SESIA MINEŁA I SIE SKONCZYŁO SCIAGAC

  • LOVE GTA SAN ANDRAS
  • 2008-04-09 15:05:57

ściągają się filmiki z misjami a NIE GRA to jest gówno.komu ściągnęła się gra to niech powie jak to zrobić JESZCZE RAZ SPRÓBUJĘ ALE OSTATNI.

  • lol
  • 2008-04-09 17:10:25

Lol czekałem 1 godz az sie sciągnie te 700 coś mb a tam same filmiki lool!

  • danio
  • 2008-05-09 15:02:14

demo to chyba na cda pl gta san andreas

  • ~gość
  • 2008-05-09 16:55:41

jak ściągnąć gta san andreas

  • hyhy
  • 2008-06-15 12:03:34

ale gry nawet nie dziłają

  • ~gość
  • 2008-06-22 16:27:52

CZy kody do GTA Sa movie 3 sa takie same jak do zwuklego GTA Sa?

  • Michal95436
  • 2008-06-26 15:15:44

Ale jak on mugl ja przejs niech dadza wszystkie miasta do zainstalowania to bandzie fajnie :)

  • kubus199925
  • 2008-07-16 10:47:14

ja wiem jak sie scionga wchodzi sie na torrenty.com i trzeba zalozyc konto

  • RAfik
  • 2008-07-17 17:30:56

słaby obraz

  • Rafaco
  • 2008-07-17 17:33:53

nie da się tego przejść w miesiąc a ten w 7 godzin. to jest ściema

  • ~gość
  • 2008-08-02 14:57:41

czy to ma wirusa

  • piul
  • 2008-08-06 18:14:27

san andreas to moja ulubiona gra bardzo fajowa gra

  • ~gość
  • 2008-08-09 13:48:51

ej czy to pełna wersja

  • ~gość
  • 2008-08-22 12:54:40

za to sie placi?za pobranie?

  • marek
  • 2008-08-29 15:33:53

jest to gra superowo zarąbista

  • emerla
  • 2008-09-04 18:01:08

miałem gta i to jest za... gra nic jej nie pobija oprócz gta 4 i gta 3 terz jest fajne

  • BUSZIDO1919
  • 2008-09-20 20:00:47

ZADYGISTE TO SAN ANDREAS FAJNA GIERKA.....POZDRO

  • EtErNaL
  • 2008-10-13 09:00:38

Moze mi ktos powiedziec co to znaczy,i Co z tym zrobic Bardzo prosze... &lt;&lt;&lt;Cannot find 800x600x32 video mode&gt;&gt;&gt;&gt; Jeszcze cos góry thx Prosze jak najszybciej odpisac

  • ~gość
  • 2008-10-17 11:28:07

Potrzebuję dodatki do gta San Andreas.

  • ~gość
  • 2008-10-17 11:35:46

potrzebuję dodatki do gta san andreas. gdy byś miał to pomusz sobie zrobić dobry uczynek i skontaktuj się ze mną.nr 697624269.

  • gjhgjhjhfd
  • 2008-10-18 16:42:32

jaceghsgdfhd

  • adikli
  • 2008-11-04 11:10:43

nie wiem dopiero co zciągam:P LOL

  • zgarek55
  • 2008-11-26 12:17:19

super gra warto wnią zagrać

  • ~gość
  • 2009-01-12 15:10:22

to jest naj lepsz jakom widziałem a zaczeł sie to jak grałem... pierwszy raz w gtasa to mi sie odrazu podobała i jak bęte u mojego kuzyna to wezne płyte z tom grą

  • Karolcia :)
  • 2009-01-23 21:03:35

GTA SAN ANDREAS 3 JEST GRA NIE TYLKO DLA DOROSLYCH ALE TEZ DLA DZICI WIEM ZE GTA SAN ANDREAS BARDZO...WCIĄGA JAK W NIA GRALAM POTRAFILAM NAWET GRAĆ PO 6 GODZ. BO JEST BARDZOO FAJNA :).

  • Artur_ku
  • 2009-01-25 18:14:25

ludzie!!!! ja chcę pobrać grę bo chcę do niej mieć mody a na oryginale nie chodzą

  • Koxx
  • 2009-02-01 15:03:42

spoko ta gra jest ale z grani z kodami morze sie szybko znudzic bo muj brat grał 1 dzien z kodami i juz mu sie znudziło xD :D:D

  • ~gość
  • 2009-02-23 18:55:35

Miły

  • bartosz
  • 2009-03-04 20:56:36

ej a powiedzcie mi czy to jest gra

  • MOniczKa
  • 2009-03-09 20:46:59

hmm.. ta gra nie chce mi ise zainstalować :(

  • ~gość
  • 2009-03-21 10:41:31

k*** nie wiem jak ściągnąć gta sa andreas <i>komentarz edytowany przez moderatora</i>

  • Duszek11
  • 2009-03-25 20:56:44

GTA Sa. jest dużo lepsza niż GTA 4 skąd wiem oglądałem skriny i nowsza wersja jest lekko poprawiona ,ale nie udana a co do ściągnięcia dzieci kwiaty gry to jej tu nie ma to tylko film jak ten gość to przeszedł a pobiera się on 2 : 40 min żal:lol

  • seba44044
  • 2009-05-10 17:46:14

wie ktos gdzie mozna sciagnac gta san andreas albi vice city

  • ~gość
  • 2009-06-13 20:24:51

to jest do d*** tyle mb na zdiecia zal <i>komentarz edytowany przez moderatora</i>

  • kolololo
  • 2009-06-21 17:51:25

ten typek co iby w 7 h to pewnie miał tajlera i kody i wogule ja to sa pobieram 2 raz bo za pierszym mi stanoł na 70%zobaczymy jak bendzie za tym razem ale ocenie na 2 ten program

  • 123456789987654321
  • 2009-07-23 22:20:05

myślę że gta san andreas jest z*** <i>komentarz edytowany przez moderatora</i>

  • ~gość
  • 2009-12-11 19:23:26

jle b

  • piotrek
  • 2009-12-15 22:01:11

jedynka za to że ¶ci±gnęło mi się a nie chciało zainstalować. Badziewie!

  • ????
  • 2009-12-16 12:50:48

no to jest zar±biste !!!!!1

  • Dawidol1
  • 2009-12-30 12:32:38

Taka tam gra że mucha nie siada

  • ~gość
  • 2009-12-31 10:53:27

jak to rozpakować?

  • kamil6
  • 2010-01-02 18:07:37

zarombista gra

  • a
  • 2010-01-30 19:06:20

a

  • Aneta
  • 2010-02-09 14:07:13

super

  • LABLADOR
  • 2010-02-27 08:36:47

Jak mozecie w to grac jak to zwiastuny filmowe poje.. was?????

  • marcus124
  • 2010-03-24 18:57:01

jak chciecie se sciagnac gta sa to tylko peb pozdro

  • Cleo199945
  • 2010-04-10 22:17:28

no nawet nawet

  • ZIOM
  • 2010-04-11 11:22:37

TA GRA JEST BARDZO FAJNA ALE NIEMOGĘ JEJ ¦CIˇGNˇĆ POMÓZCIE.............

  • KAROLO
  • 2010-04-12 15:10:56

ja wła¶nie czytałem do¶ć dużo komentarzy żeby móc ocenić ¶ci±gnięt± grę i mogę powiedzieć że jest ZAJ****** !!! gra mi się ¶ci±gała ok.2 godz.10 min a mam kompa z 2006 r. je¶li kto¶ znajdzie lepsz± stronkę do ¶ci±gania DARMOWYCH gier to niech mi napisze na skrzynkę karol.man33@wp.pl NIE PISZCIE BZDUR TYLKO PRAWDZIWE STRONY !!!!!!!

  • ~gość
  • 2010-05-03 11:47:52

ZAL MI WAS

  • ~gość
  • 2010-06-28 10:39:03

jest bardo dobry jak narazie

  • gffcfjkkf
  • 2010-11-14 20:25:58

to jest fajne

  • twesw
  • 2010-11-14 20:26:56

żal mi cie

  • rfjdjtry
  • 2010-11-20 11:15:54

GTA seleandras jest fajne

  • Adrian
  • 2010-11-29 13:31:39

A to jest pełna wersja czy demo

  • f
  • 2011-01-18 17:32:03

gta san andreas to najfajniejsza gra

  • nick...
  • 2011-01-30 16:42:32

zajowa gra

  • hcp
  • 2011-01-30 16:43:27

fajowa gierka

  • szypcy
  • 2011-02-12 08:34:53

najlepsza gra na świecie

  • nick...
  • 2011-02-15 18:56:35

nawet fajne

  • nick...
  • 2011-02-15 19:01:45

zajebista

  • szypcy
  • 2011-02-15 19:06:16

ZAJEBISTE ! ! ! ! !

  • ziomek
  • 2011-02-15 19:10:01

ściągałem to prawie 7 godzin ale jest zajebista! ! ! ! ! ! !

  • nick...
  • 2011-02-18 19:30:05

Mam nadzieje że będzie fajne

  • nick...
  • 2011-02-26 21:27:10

polecam 1 program gta 4 30 minut

  • nick...
  • 2011-02-28 17:49:33

GTA jest fajne

  • nick...
  • 2011-03-13 19:00:34

Zal pl w 7 godzin mam kumpla i on niedał rady przejsci zal mi tego kolesia co pisał że w 7 godzin

  • nick...
  • 2011-03-24 20:33:12

jak to sie ściąga?

  • nick...
  • 2011-04-17 18:16:08

GTA jest najlepszą grą na świecie jest zajebista !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • eliot
  • 2011-04-18 13:16:41

Znacie stronke www.torenty.org co za amotorzy

  • peja 1010
  • 2011-04-26 10:23:32

my hcemy sciongnonc GTA SAN DREAS my mamy jusz holera dosc niech bendzie taka fajna strona !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • nick...
  • 2011-05-08 20:39:28

hejka

  • nick...
  • 2011-06-01 21:02:02

gdzie jEST DOBRA STRONA do ściągania tej hry bo szukam szukam i nie mogę znalesć , albo nie da się ściągnąć

  • nick...
  • 2011-06-05 18:46:14

NAJNAJLEPSZA GRA W JAKOM KOLWIEK GRAŁEM

  • nick...
  • 2011-06-09 14:12:32

kce miec gta san andreas

  • adrian
  • 2011-07-01 12:47:50

ja dopiero instaluje nie wiem czy pujdzie

  • adrian
  • 2011-07-01 12:47:51

ja dopiero instaluje nie wiem czy pujdzie

  • szczur814
  • 2011-07-08 11:29:11

MI SIĘ SCIĄGALA 32MIN. I DZIAŁA ZAJEBISTA

  • nick...
  • 2011-07-08 14:28:56

a ja nie wiem jak to za instalować

  • nick...
  • 2011-07-11 13:49:55

ściągnołem ale nie moge ottworzyć ściągałem z torenty.org

  • nick...
  • 2011-07-11 13:49:56

ściągnołem ale nie moge ottworzyć ściągałem z torenty.org

  • nick...
  • 2011-07-11 13:49:56

ściągnołem ale nie moge ottworzyć ściągałem z torenty.org

  • nick...
  • 2011-07-12 17:23:43

ja właśnie kliknęłam na ''POBIERZ''i pobrały mi się jakieś piosenki z gta i jakieś hałasy;/...to jak pobrać z tej stronki gta ??;/

  • nick...
  • 2011-07-13 18:56:41

dlaczeko nie moge sciognoc gta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • nick...
  • 2011-07-13 18:56:44

dlaczeko nie moge sciognoc gta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • nick...
  • 2011-07-14 16:16:55

TRZEBA SIĘ ZALOGOWAĆ WPISAĆ W WYSZUKAJ WYBRAĆ KLIKNĄĆ POBIERZ NA DOLE WYSKOCZY PASEK KLIKNĄĆ W WITRYNKĘ GTA WYSKOCZY RAMKA KLIKNĄĆ OK I ZACZNIE SIĘ POBIERAĆ

  • nick...
  • 2011-07-14 16:16:57

TRZEBA SIĘ ZALOGOWAĆ WPISAĆ W WYSZUKAJ WYBRAĆ KLIKNĄĆ POBIERZ NA DOLE WYSKOCZY PASEK KLIKNĄĆ W WITRYNKĘ GTA WYSKOCZY RAMKA KLIKNĄĆ OK I ZACZNIE SIĘ POBIERAĆ

  • nick...
  • 2011-07-14 16:16:58

TRZEBA SIĘ ZALOGOWAĆ WPISAĆ W WYSZUKAJ WYBRAĆ KLIKNĄĆ POBIERZ NA DOLE WYSKOCZY PASEK KLIKNĄĆ W WITRYNKĘ GTA WYSKOCZY RAMKA KLIKNĄĆ OK I ZACZNIE SIĘ POBIERAĆ

  • nick...
  • 2011-07-16 10:46:00

to jest na ps ?

  • nick...
  • 2011-07-19 20:03:30

mana faka ja kocham gta sandreas

  • siilver
  • 2011-07-25 12:58:35

niewiem czy to filn czy to gra ale to sciagam bo mi brakuje tylko tej gry i mam wszystkie

  • Dominik
  • 2011-07-28 09:03:38

Ja gram na kodach i tak łatwo jej nie przechodzę bo so driftóje bawie samochodami xD

  • cichy
  • 2011-07-31 15:25:24

ja przeszedlem gta w 2 dni cioty

  • cichy
  • 2011-07-31 15:25:25

ja przeszedlem gta w 2 dni cioty

  • ahahahahahahahahahahahahahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaa
  • 2011-07-31 15:29:02

zajebiste gta

  • ahahahahahahahahahahahahahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaa
  • 2011-07-31 15:29:03

zajebiste gta

  • nick...
  • 2011-07-31 19:05:40

superowe??

  • nick...
  • 2011-07-31 19:05:41

superowe??

  • nick...
  • 2011-07-31 19:05:42

superowe??

  • nick...
  • 2011-07-31 19:05:43

superowe??

  • nick...
  • 2011-07-31 19:05:44

superowe??

  • nick...
  • 2011-08-04 10:03:19

sandreas jest zajebiste

  • nick...
  • 2011-08-04 10:03:20

sandreas jest zajebiste

  • nick...
  • 2011-08-04 10:03:21

sandreas jest zajebiste

  • nick...
  • 2011-08-12 10:33:20

a ble ble

  • nick...
  • 2011-08-12 12:54:41

Kliknij, żeby dodać komentarz

  • nick...
  • 2011-08-13 15:48:42

do dupy

  • lol
  • 2011-08-13 15:50:16

Nieda się przejść misji

  • ziom
  • 2011-08-15 21:25:17

sciagnelem i tam filmiki gowno

  • dareczek1968
  • 2011-08-24 16:16:35

witam nie moge grac bo niewiem ale pobrałem ma cie stronke jakoms bo ta chyba nie dziala bo kur...nie moge grac

  • nick...
  • 2011-08-25 12:25:46

mi sie sciagalo 1godz 30min!!!

  • nick...
  • 2011-08-25 12:25:48

mi sie sciagalo 1godz 30min!!!

  • nick...
  • 2011-08-25 12:25:49

mi sie sciagalo 1godz 30min!!!

  • domix
  • 2011-08-25 12:27:11

sciagnalem w 1godz 30min

  • nick...
  • 2011-08-26 10:37:18

jaki link

  • nick...
  • 2011-08-30 10:27:32

mi jakieś filmy ściągneło

  • nick...
  • 2011-09-01 12:43:36

jak sie pobiera

  • nick...
  • 2011-09-03 12:37:26

Kliknij, żeby dodać komentarz

  • nick...
  • 2011-09-15 18:36:03

jak pobrac gta??

  • nick...
  • 2011-09-15 18:36:04

jak pobrac gta??

  • jh
  • 2011-09-15 18:36:40

nnn

  • jh
  • 2011-09-15 18:36:49

nnn

  • jh
  • 2011-09-15 18:36:50

nnn

  • jh
  • 2011-09-15 18:36:51

nnn

  • mały
  • 2011-09-23 12:51:02

łatwo się pobiera ???????? prosze o odpowiedż

  • Patrycja
  • 2011-09-30 22:52:26

właśnie pobieram tą grę, ale coś wydaje mi się, że nie będzie chodzić ; x chyba będę musiała od kogoś pożyczyć płytkę ; p

  • arrrooo
  • 2011-10-07 17:47:55

fajna gra

  • frt
  • 2011-10-09 18:12:36

f

  • frt
  • 2011-10-09 18:12:38

f

  • parapa
  • 2011-10-10 14:47:36

dobra gra jest

  • julasek kutasek
  • 2011-10-15 23:35:51

kupie gram w gta 4 lepsze 0 100%

  • ~KURWOŹ
  • 2011-10-16 20:29:56

powiem wam jak się ściąga pisze u góry ,,POBIERZ''

  • rthrt
  • 2011-10-20 08:20:26

tfrt

  • s
  • 2011-10-20 14:32:29

s

  • aga
  • 2011-10-22 16:00:16

super

  • goryl
  • 2011-10-22 18:59:00

zajekiste bende z tont sciągał

  • damian
  • 2011-10-23 11:27:16

ja chce o śćągnąć

  • wa
  • 2011-10-26 19:42:39

rqw

  • hhh
  • 2011-10-26 20:22:48

mamm

  • dominikw
  • 2011-10-27 08:54:25

słabe

  • dominikw
  • 2011-10-27 08:54:27

słabe

  • k.k
  • 2011-10-29 20:10:19

GTA jest super

  • SSS
  • 2011-10-30 15:00:05

WWWW

  • WEEERFA
  • 2011-10-30 15:00:45

WEEERFA

  • gvfht
  • 2011-10-30 17:45:28

super

  • patryk
  • 2011-11-04 15:19:40

patryk

  • klk
  • 2011-11-04 19:16:44

pppppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • klk
  • 2011-11-04 19:16:48

pppppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • sssssssssssssssssssssssssssssss
  • 2011-11-06 13:09:48

ale głupia gra na serio

  • Falubaz
  • 2011-11-06 19:14:56

wejcie sobie na internet i wpisujecie gta sandreas niewiem samochody atubusy czy seź ale wejcię :):)

  • pater
  • 2011-11-06 19:46:31

fajna gra

  • grzesi
  • 2011-11-07 09:45:12

ekstra

  • saA
  • 2011-11-08 10:26:22

jak zaripiście

  • zenon
  • 2011-11-08 21:45:21

bardo fajna gierka

  • zenon
  • 2011-11-08 21:45:24

bardo fajna gierka

  • paula
  • 2011-11-10 18:17:03

super

  • nnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiieeee ddddddddzzzzzzziiiii
  • 2011-11-11 14:44:11

Kliknij, żeby dodać komenteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeearz

  • towa
  • 2011-11-11 20:48:33

gta jest fajne tak że normalnie bym się zabił żeby mieć tą grę

  • dvdvffv
  • 2011-11-11 21:09:16

dvdvvdvvvvvvvv

  • stefciu
  • 2011-11-15 19:43:43

no fajny te program

  • sebciu
  • 2011-11-22 17:19:49

zajebiste

  • Patryk531
  • 2011-11-22 17:44:40

111

  • Patryk531a
  • 2011-11-22 17:45:15

wiem co powiedzieć

  • Patryk531
  • 2011-11-22 17:45:33

nsdgm amgkad gdhkasdghdksdsa

  • uyuyu
  • 2011-11-22 19:08:39

dupugf

  • zombi
  • 2011-11-22 19:27:01

zajebista ;>

  • dd3ed
  • 2011-11-22 19:58:31

ok

  • ziomal
  • 2011-11-22 20:02:21

fajne

  • ziomal
  • 2011-11-22 20:02:23

fajne

  • mafiu
  • 2011-11-23 18:57:46

fajna gra

  • mati
  • 2011-11-24 14:15:31

ja nie mam tej gry

  • seba1212
  • 2011-11-24 14:51:59

sebastiansolecki1

  • seba1212
  • 2011-11-24 14:52:01

sebastiansolecki1

  • rtr
  • 2011-11-24 14:52:18

rtr

  • paka
  • 2011-11-25 19:04:55

zajebite

  • trzyKROPEK
  • 2011-11-26 18:19:57

Zna ktoś może link do heroes 3 (oczywiście taki który działa obecnie) Dziękuje

  • wojtek2011
  • 2011-11-27 09:12:49

to jest fajne

  • rdfger
  • 2011-11-27 09:13:03

6tweu

  • doda
  • 2011-11-27 19:35:40

mam nadzieje że sie uda>!

  • e45566990
  • 2011-11-27 19:55:26

jak sie ściąga

  • grzesiek
  • 2011-11-28 16:15:44

jakie gupie

  • 499
  • 2011-11-30 18:00:19

fajna gra

  • dsds
  • 2011-12-01 18:34:40

spoko

  • huj ci w dupe
  • 2011-12-04 14:33:38

nie wien co to jest

  • arek
  • 2011-12-04 17:06:57

ta gra jest wajna

  • marcin28845
  • 2011-12-06 19:17:54

jest to fajna gra

  • lol
  • 2011-12-07 19:10:29

10/10

  • jaja
  • 2011-12-07 19:11:16

dpbre

  • sfghjk
  • 2011-12-07 20:29:34

zajebista ale dlugo sie scionga

  • sfghjk
  • 2011-12-07 20:29:39

zajebista ale dlugo sie scionga

  • trrt
  • 2011-12-08 20:44:43

ttt

  • hgg
  • 2011-12-09 16:09:30

dgdfgfd

  • Kodi357
  • 2011-12-09 20:21:47

;D

  • Pirat0090
  • 2011-12-10 16:17:10

nop

  • Pirat0090
  • 2011-12-10 16:18:18

ściangnijcie sobie assasin cred revelation

  • xd
  • 2011-12-10 21:23:11

Zarąboiste

  • ziom
  • 2011-12-13 14:49:15

porombana strona

  • murek
  • 2011-12-14 11:41:19

jeszcze niewiem czy to działa :P

  • marek
  • 2011-12-14 20:11:22

mark

  • adisek
  • 2011-12-15 13:24:12

dobra gra

  • SkiBartuś1994
  • 2011-12-15 18:12:52

nigdy nie grałem

  • fjhfj
  • 2011-12-17 20:26:08

nmkg

  • gsatfs
  • 2011-12-18 00:34:51

super gra najlepsza w jaką grałem

  • andreo1213
  • 2011-12-18 09:20:37

jest super ta gra

  • robert
  • 2011-12-19 14:05:14

fajne>)(@@@@@@@@@@@@@)

  • robert
  • 2011-12-19 14:05:16

fajne>)(@@@@@@@@@@@@@)

  • rosicha
  • 2011-12-20 17:10:18

he

  • sdfhdf
  • 2011-12-21 14:00:12

fajna gra

  • Mizzy
  • 2011-12-21 14:54:38

yhy pobralo ale jak to rozpakowac? prosze |Was o pomoc!

  • menelXD
  • 2011-12-26 19:38:22

bardzo fajna gra grajcie w niom bo jak nie to bendzie bolało xddd

  • menelXD
  • 2011-12-26 19:38:24

bardzo fajna gra grajcie w niom bo jak nie to bendzie bolało xddd

  • tyu
  • 2011-12-27 20:30:12

utyhgyi

  • kacper1234
  • 2011-12-29 09:18:19

gra jest ogulnie super właśnie pobieram ale lepsza jest GTA 4

  • kamilomurzynek
  • 2011-12-29 19:48:39

fajna gra zajebioszcza

  • bartekm177
  • 2011-12-31 19:01:13

cześć

  • grubson
  • 2012-01-01 13:32:25

gra fajna polecam

  • grubson
  • 2012-01-01 13:32:27

gra fajna polecam

  • er3wrew
  • 2012-01-03 11:39:18

nfdsjjfn

  • kora
  • 2012-01-10 23:18:57

beje

  • kot331
  • 2012-01-12 13:39:31

super

  • ekas
  • 2012-01-15 09:53:21

ta gra jest =18

  • gta san
  • 2012-01-17 18:16:39

fajna ta gra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • daro
  • 2012-01-19 09:30:35

ok

  • gggf
  • 2012-01-19 16:44:24

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  • 661576132
  • 2012-01-20 17:52:19

Fajna gra i wogóle znam kody:)

  • glut
  • 2012-01-20 22:47:08

fajna gra

  • tak
  • 2012-01-21 12:39:48

chce do gre

  • sd
  • 2012-01-21 12:49:23

fajne

  • fet
  • 2012-01-22 21:35:24

fgregre

  • karo
  • 2012-01-24 16:26:52

fajna gra i można mieć zajebiste auta

  • karo
  • 2012-01-24 16:26:54

fajna gra i można mieć zajebiste auta

  • ';[
  • 2012-01-24 17:48:43

hd

  • fajne
  • 2012-01-25 17:04:38

takie sobie

  • A CO TO TO KURWA OBCHODZI
  • 2012-02-05 15:21:12

JAK SIĘ ŚCIĄGNIE TO JAK SIĘ INSTALUJĄ TĄ GRĘ

  • {:
  • 2012-02-15 20:58:36

gta

  • {:
  • 2012-02-15 20:58:38

gta

  • damian
  • 2012-02-21 17:17:49

jak grać w gta san andreas!?

  • alaska
  • 2012-03-03 11:28:05

ta gra jest odlotowa i polecala w kosmos

  • dd
  • 2012-04-07 08:53:51

dd

  • dabamaba
  • 2012-05-28 11:27:00

jak się ściąga gta powie ktośno ?

  • KURWA JAK TO GTA SA POBRAC ZESRAM SIE ZARAZ
  • 2012-08-18 10:36:51

JAK TO POBRAĆ NIC TU SIE NIE DA POBRAC GTA SA

Kontakt - Regulamin - Polityka prywatności
Serwis zgodny z ASME - Serwisy IDG - Reklama -

Prenumerata: PC World, Computerworld, CIO, Networld
© Copyright 2014 International Data Group Poland S.A.
02-092 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 18a
tel.(+4822)321-78-00   fax(+4822)321-78-88