Centrum wiedzy: Reklama i marketing

Ja, czyli własna marka osobista

Reklama i marketing

Ja, czyli własna marka osobista

Wizerunek osobisty może zarówno zaszkodzić, jak i pomóc w karierze. Powinien przystawać do rzeczywistości i komunikować te same wartości, które ludzie odczują podczas bezpośredniego...

4 kroki do stworzenia angażującego contentu

Reklama i marketing

4 kroki do stworzenia angażującego contentu

Przedstawiamy Ci e-book, który pomoże Ci w rozpoczęciu budowania angażującego contentu od czterech podstawowych działań.

Content marketing w Polsce: badanie IDG Content Marketing Survey 2016

Reklama i marketing

Content marketing w Polsce: badanie IDG Content Marketing Survey 2016

Czy firmy często sięgają po Content marketing? Jak sprawdza się on w praktyce i czy coś przeszkadza w jego realizacji? Jakie są najczęściej wykorzystywane narzędzia? Odpowiedzi na te oraz...

Gemius prezentuje badanie zasięgu e-commerce na żywo

E-commerce

Gemius prezentuje badanie zasięgu e-commerce na żywo

Gemius to firma badająca od ponad dekady internet pod szyldem Megapanel. Teraz zaczęła udostępniać statystyki odwiedzania serwisów tematycznych przez internautów w czasie rzeczywistym.

Wizyty na stronie i popularność w mediach społecznościowych najważniejsze dla europejskich marketingowców

Reklama i marketing

Wizyty na stronie i popularność w mediach społecznościowych najważniejsze dla europejskich marketingowców

Specjalistyczne agencje HubSpot i Smart Insights przeprowadziły ankietę wśród europejskich marketingowców, w której spytano ich, co jest dla nich oznaką działań odnoszących sukces. Wbrew...

W 2015 wydatki na reklamę online w Europie były wyższe niż w telewizji

E-commerce

W 2015 wydatki na reklamę online w Europie były wyższe niż w telewizji

Jak podają Wirtualne Media, reklama online wyprzedziła reklamy w telewizji. Tak wynika z porównania wydatków europejskich reklamodawców na te media.

E-mail marketing: podwójna zgoda to maksimum bezpieczeństwa

Reklama i marketing

E-mail marketing: podwójna zgoda to maksimum bezpieczeństwa

Uzyskanie od odbiorców wyraźnej i możliwej do potwierdzenia zgody na otrzymywanie informacji handlowych jest niezbędne do działań e-marketingowych. Reklamodawcy dobrze wiedzą, że powinni...

Facebook - najlepsze ROI dla marketerów

Social Media

Facebook - najlepsze ROI dla marketerów

Jeśli chodzi o marketing, Facebook jest najlepszą siecią społecznościową dla prowadzenia wszelkiego rodzaju kampanii. Charakteryzuje go najlepszy wskaźnik ROI, czyli zwrotu z inwestycji.

Globalne wydatki na reklamę w mediach coraz większe

E-commerce

Globalne wydatki na reklamę w mediach coraz większe

Statystyki z poprzednich lat pokazują jasno, że z roku na rok na świecie coraz więcej wydaje się na reklamę w mediach. I jak pokazują to prognozy - trend ten utrzyma się przed kolejne.

15 najlepszych i nowoczesnych usług online dla małej firmy

Reklama i marketing

15 najlepszych i nowoczesnych usług online dla małej firmy

Oto 15 usług internetowych, które usprawnią prowadzenie twojej firmy. Z nimi wiele spraw załatwisz nie ruszając się zza biurka. Gdy zechcesz, możesz zabrać biuro ze sobą i mieć swoje...

W Skandynawii coraz więcej osób blokuje reklamy w sieci

E-commerce

W Skandynawii coraz więcej osób blokuje reklamy w sieci

Jak pokazuje to raport AudienceProject za luty 2016, choć w krajach skandynawskich zakupy online są niezwykle popularne, to jednak coraz więcej osób blokuje reklamy za pomocą specjalistycznych...

Dlaczego marketerzy nie personalizują treści?

Reklama i marketing

Dlaczego marketerzy nie personalizują treści?

Choć nowoczesne rozwiązania technologiczne pozwalają na usprawnienie personalizacji treści, w USA 59% sprzedawców nie wykorzystuje ich w działaniach marketingowych. Dlaczego?

Firmy motoryzacyjne największymi reklamodawcami w Niemczech

Reklama i marketing

Firmy motoryzacyjne największymi reklamodawcami w Niemczech

385 milionów euro - tyle właśnie wydały w 2015 roku niemieckie firmy motoryzacyjne na reklamy online. A jakie jeszcze branże naszych zachodnich sąsiadów inwestują w reklamowanie się w sieci?

Sprzedawcy na dużych rynkach stawiają na wielokanałowość

E-commerce

Sprzedawcy na dużych rynkach stawiają na wielokanałowość

PricewaterhouseCoopers zapytało sprzedawców na największych rynkach e-commerce, w jaki sposób planują zyskać większą liczbę klientów w 2016 roku? Wśród odpowiedzi dominowało postawienie...

W Ameryce Łacińskiej coraz więcej wydaje się na reklamę online

Reklama i marketing

W Ameryce Łacińskiej coraz więcej wydaje się na reklamę online

We wszystkich krajach Ameryki Łacińskiej rośnie ilość pieniędzy wydawanych na reklamę online. Jest to ogółem 1/3 wszystkich wydatków na reklamy w mediach.

M-commerce zaczyna dominować na dużych rynkach

E-commerce

M-commerce zaczyna dominować na dużych rynkach

Nie tylko w Chinach e-commerce zmienia się w m-commerce. Urządzenia mobilne stanowią już połowę narzędzi zakupowych na kilku największych rynkach świata.

Biblioteka IT