Autor: internetSTANDARD

Marketerze B2B - To badanie jest dla Ciebie!

Reklama i marketing

Marketerze B2B - To badanie jest dla Ciebie!

Digital Transfromation, czyli Transformacja Cyfrowa, jest powszechnie obserwowanym zjawiskiem. W wielu firmach następuje przebudowa struktur sprzedażowych i marketingowych. Żeby zrobić to...

Zapisz się na raport E-commerce Standard 2016

E-commerce

Zapisz się na raport E-commerce Standard 2016

Internet Standard od dekady obserwuje rozwój polskiego rynku handlu elektronicznego, na którym każdego dnia spotykają się sprzedawcy z kupującymi, aby zawierać transakcje sprzedaży przez...

VI edycja konferencji DATA+

Big Data

VI edycja konferencji DATA+

Jakie są najnowsze i najskuteczniejsze sposoby przetwarzania danych? W jaki sposób firmy przekuwają analitykę biznesową na sukces?

Jak efektywnie wykorzystywać dane?

Jak efektywnie wykorzystywać dane?

Umiejętna analiza dużych zbiorów danych i przełożenie ich na trafne decyzje biznesowe, pomogło osiągnąć rynkowy sukces wielu firmom np. Airbnb, sieci kawiarni Starbucks czy restauracjom...

Dekalog CX - po pierwsze poznaj użytkownika.

Aplikacje Biznesowe

Dekalog CX - po pierwsze poznaj użytkownika.

Największą wartością współczesnych firm jest klient. Przykładów jest wiele - Airbnb wkrótce będzie dysponowało większą ilością pokoi niż największa sieć hotelowa na świecie -...

E-commerce mobilny

E-commerce

E-commerce mobilny

Rynek e-commerce w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie - w 2014 r. wart był ponad 27 mld PLN, a specjaliści szacują, że pod koniec roku kwota ta osiągnie 33 mld zł. Czy polskie firmy...

Jak efektywnie sprzedawać przez Internet?

Jak efektywnie sprzedawać przez Internet?

Już 29-30 września zapraszamy na 10. jubileuszową edycję konferencji E-commerce Standard. To jedna z najbardziej rozpoznawalnych i posiadająca najdłuższą historię konferencja poświęcona...

Zarządzanie czasem: 7 grzechów głównych w wykorzystaniu czasu w organizacjach

Zarządzanie czasem: 7 grzechów głównych w wykorzystaniu czasu w organizacjach

Czas to pieniądz i trudno się z tym nie zgodzić. Jednak, czy rzeczywiście tak go traktujemy? O ile tworzenie, kontrola oraz rozliczenie budżetów weszło nam w nawyk i stało się częścią...

Jak integrować działy marketingu i sprzedaży w firmie?

Jak integrować działy marketingu i sprzedaży w firmie?

Podczas nadchodzącej konferencji B2B Marketing Standard 2015 odbędą się 2 debaty, 7 warsztatów, 1 sesja motywacyjna i 1 sesja networkingowa. W wydarzeniu weźmie udział 28 prelegentów, którzy...

Content Marketing w praktyce - poznaj wyniki badania

Reklama i marketing

Content Marketing w praktyce - poznaj wyniki badania

Content marketing można tłumaczyć jako marketing treści. Polega on na tworzeniu materiałów w taki sposób, aby dotrzeć do potencjalnych klientów z bardzo ściśle określonej grupy docelowej....

Jak analiza danych wspiera podejmowanie właściwych decyzji biznesowych?

Aplikacje Biznesowe

Jak analiza danych wspiera podejmowanie właściwych decyzji biznesowych?

DATA + to polska wersja globalnego wydarzenia organizowanego m.in. w Phoenix, Barcelonie, Hamburgu, Londynie i Amsterdamie. Dwa dni konferencji są wypełnione wiedzą, konkretnymi przykładami i...

Copywriter płakał, gdy czytał - czyli czego unikać w treściach reklamowych?

Copywriter płakał, gdy czytał - czyli czego unikać w treściach reklamowych?

Na to i wiele innych pytań odpowiemy w czasie warsztatów Google AdWords, które odbędą się 19 lutego 2015 w Warszawie.

Polski e-commerce w Google. Raport SEO 2014

E-commerce

Polski e-commerce w Google. Raport SEO 2014

Spółka LeadBullet wraz z ekspertami niemieckiej firmy Searchmetrics po raz trzeci przygotowała raport podsumowujący widoczność w Google liderów polskiego e-handlu w minionym roku.

Popularna marka czy niska cena – co wybierają Polacy?

Popularna marka czy niska cena – co wybierają Polacy?

Polscy e-konsumenci są coraz bardziej świadomi tego, co do zaoferowania mają im sprzedawcy internetowi. Zamawiając produkty w sieci, kierują się nie tylko rozpoznawalnością marki, lecz przede...

Promotor Roku 2014 wybrany!

Promotor Roku 2014 wybrany!

Internauci zdecydowali, że sklepem, który oferował najlepsze okazje zakupowe w sieci, w mijającym roku był Komputronik! Użytkownicy oddali ponad 5,5 tys. głosów na swoich faworytów....

Rusza Promotor Roku 2014, konkurs na najlepszą okazję zakupową roku.

Rusza Promotor Roku 2014, konkurs na najlepszą okazję zakupową roku.

Głosuj i sprawdź kto oferuje najlepsze promocje w sieci. Partnerem konkursu jest Internet Standard.

Biblioteka IT