Autor: Marcin Renduda

5 cech dobrego marketingowca B2B

Marketing

5 cech dobrego marketingowca B2B

Praca w marketingu jest niesłychanie wymagająca. Prawdopodobnie żaden zawód nie wymaga tak dużo kreatywności i otwartości z jednej strony i systematyki oraz rzetelnej analizy z drugiej....

Content marketing dla rozwiązań IT skierowanych do przedsiębiorstw

Reklama i marketing

Content marketing dla rozwiązań IT skierowanych do przedsiębiorstw

Dziś o content marketingu mówi każdy. Od roku, może dwóch w dowolnej pozycji na temat marketingu B2B znajdziemy wiele miejsca poświęconego właśnie tej tematyce. Działy marketingu i promocji...

Leady głównym miernikiem sukcesu kampanii B2B

CMO

Leady głównym miernikiem sukcesu kampanii B2B

Jak tworzy się kampanie leadowe i jak wygląda współpraca działów marketingu z działem sprzedaży? O aktywnościach marketingowych w HP Polska opowiada Anna Rawska-Kupczyńska, Enterprise Group...

Co jest na TOP-ie w marketingu IT?

Reklama i marketing

Co jest na TOP-ie w marketingu IT?

Zgodnie z wynikami badania przeprowadzonego przez IDG Research, obecnie najgorętszymi narzędziami w marketingu związanym z technologiami są: reklama natywna, media społecznościowe oraz...

Poznaj 5 kroków do sukcesu eSeminarium

Marketing

Poznaj 5 kroków do sukcesu eSeminarium

Bądź profesjonalistą. Zapoznaj się z pięcioma najważniejszymi krokami prowadzenia skutecznego eSeminarium. Zadbaj o to, aby Twój potencjalny klient widział w Tobie partnera biznesowego.

Marketing B2B - USA vs. Polska

Reklama i marketing

Marketing B2B - USA vs. Polska

W Polsce bardzo lubimy śmiać się z Amerykanów. Zazwyczaj zarzucamy im otyłość i głupotę. No, bo przecież jak oni mogą nie wiedzieć gdzie jest Polska?! Słyszę to bardzo często. W...

Nie ma takiego LEAD-a, którego nie da się popsuć

Marketing

Nie ma takiego LEAD-a, którego nie da się popsuć

Andrzej Wajda podobno kiedyś powiedział, że z kiepskiego scenariusza nie da się zrobić dobrego filmu, ale z dobrego scenariusza da się zrobić kiepski. Za każdym razem mam takie samo...

Reklama i marketing

Strefa Wiedzy Lead Factory: Trendy marketingu B2B na 2015

Zbliża się koniec roku. Warto dokonać rachunku sumienia i zadać sobie kilka pytań. Nie tylko tak osobiście, ale również biznesowo. Co nas czeka w marketingu B2B w 2015 roku, czy technologie...

Trendy marketingu B2B na 2015

Reklama i marketing

Trendy marketingu B2B na 2015

Zbliża się koniec roku. Warto dokonać rachunku sumienia i zadać sobie kilka pytań. Nie tylko tak osobiście, ale również biznesowo. Co udało się zrobić? Gdzie zainwestowaliśmy z sukcesem?...

Marketing

Strefa Wiedzy Lead Factory: Moda na Lead Generation

Popularność w kręgach marketingowców zajmujących się rynkiem B2B zdobywa hasło Demand Generation. Czy ten nowy pomysł na wsparcie procesu sprzedaży jest trwałym trendem i czy zastąpi...

Moda na Lead Generation

Reklama i marketing

Moda na Lead Generation

Na co dzień spotykam się z reprezentantami działów marketingu różnych firm. Są to głównie specjaliści i managerowie odpowiedzialni na działania na rynku B2B. Gdy pytam ich o cele stawiane...

Kim jest Klient - człowiek czy firma?

Reklama i marketing

Kim jest Klient - człowiek czy firma?

„Dlaczego tak długo nie zamykasz sprzedaży u tego Klienta?”. To pytanie, które szef działu handlowego dosyć często zadaje swoim handlowcom. Spędza ono sen z powiek handlowców, ponieważ...

Biblioteka IT